(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Özlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Özlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖZLEM ÇOK ZOR DEMİ EVLADIM.YENİ BİR KIPIRTI YOKMU?.HADİ SEVİÇLİ HABERİNİ ALMAK İSTİYORUM ARTIK.ŞİİRİN ÖZLEM VE SEVDAYLA DOLU LİRİK BİR ŞİİRDİ.DUR SANA GÜZEL BİR SÖZ YAZAYIM.ŞİİRİNİN YORUMUNA DESTEK OLSUN.
Ağlayışım terk edip gidisine değil.Ben; sensizken senden diye sensizi ligi de sevmiştim.Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.(ATİLLA İLHAN)
aşk denen romanı sen yazdın başkası okumasın , insanları iyi tanı ki pişman olmayasın ,ALLAH, şu fani dünya da iki yüzlü sahtekarlarla bir koltukta yol aldırmasın…!!!(KİM SÖYLEMİŞ BİLMİYORUM)
GÜZEL BİR ŞİİRDİ ALLAH YARDIMCIN OLSUN ÇOCUĞUM.KUTLARIM.PUANIM TAM SELAMLAR.....
Teşekkür ederim hocam güzel yorumunuz için daha bir şey yok şimdilik olursa haberiniz olur o kadar uzak kaldımki köyümden alışmaya çalışıyorum daha henüz hayırlı günler dilerim selam ve saygılarımla....