(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güldürmüyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güldürmüyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan ve hava aslında ne kadar benziyor birbirine, kimi zaman tasa, kimi zaman güneş insana ve havaya güvenini kaybetmeye gör. kat kat giyinsende nezle olursun, fizana kaçsanda aşık olursun
____________________De'ki gök yüzüne gözlerin takıldığı vakit gök yüzünün rengidir benliğimi yansıtan çevir başını gök yüzüne baktığın yerde mavi bir atmosfer görüyorsan bil ki ruhum huzurlu benliğim çakı gibi yok baktığın vakit hava yarı bulutluysa bil ki günahlarımla azap içindeyim yada baktığında sadece bulutlar varsa bil ki toprak olmuş bedenim olmaz ama güneş her şeye inat olsun diye inadına parlıyorsa bil ki kabir azabından azat olmuşum hava kızgın ve şimşekler çakıyorsa bil ki günahlarımın haykırışıdır şimşek olup çakar gök kubbeye benim hayatımda sanırım gülmeye pek yer kalmadı ... ___________________________Güzel yüreği kutlar en derin saygılarımı sunarım ...
hava yine küsmüş dokunsan ağlayacak yürek çaresiz kalmış. konuştursan susmayacak soluğu dar ağacında alacak. bazıları var, küstürüyor bazıları var güldürmüyor... anlayacağın ikiside aynı.. çatal kapıya çıkıyor...
mm :) evet ama diken üzerinde gibiym :D sınavlarım bitmedi ve ben yatıyorum ,, bazen gamsızlaşmak istiyorum sınav sonuçları açıklanınca da baya ,,, :D sabah sabah konuya bak ya sınav,, neyse hayatım bu kısa cümleciklerini seviyorum ,, iyi bak kendine uzuun bir vakitte görüşelim yine ,,
evet öyle olması galiba daha norma olurdu ,, ama o kötü günler beni seviyor ,, bende onlara sultan olmayı ,, :) ama bugün güzel bir gün havada güneş ve ben herşeye inat hala yatağımdayım :)
şu an amuda klaktım duruyorum beni görüyorsan gülüyorsun demektir bunu seni güldüre bilmek için hep yaparım bilirsin...sen gül ki bizide gülümsetesin...