Soyulmuş ceviz satanlar! Kabukları ne yaparsınız? Çocuklarınız onlarla donanma mı kurar, Amiral olup savaş mı başlatır? Ya da kendine kaşif deyip Yeniden yeni dünyalar mı keşfeder? Söyleyin o kabuklara ne oldu? Santa Maria’nın üzerine basmış olmayayım?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceviz İçi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceviz İçi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben de ceviz içini küçük bir kapta yüzdürürüp torunumla oynarım.. Küçük ve dalgalara dayanıksız bir tekne Çabuk devrilir, dengesizdir.. Ceviz kabuğundan çıkmış ama kendini beğenmemiş.. Dizeleri okuyunca bunları anımsadım...Sevgilerimle...
canandemirel tarafından 5/24/2012 8:32:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oyun arkadaşsız gemi, hele de ceviz kabuğundan bir gemi yüzdürülür mü? Şanslıymışsınız, o dengesiz gemiyi hayal gücüyle koca bir kalyona çevirecek bir oyun arkadaşınız varmış. Günlük hayatın ötesine geçen hayallerimiz olabilmesi dileği ve sevgilerimle.
Küçük ve dalgalara dayanıksız bir tekne
Çabuk devrilir, dengesizdir..
Ceviz kabuğundan çıkmış ama kendini beğenmemiş..
Dizeleri okuyunca bunları anımsadım...Sevgilerimle...
canandemirel tarafından 5/24/2012 8:32:00 AM zamanında düzenlenmiştir.