(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZELDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZELDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşk şiir beni tamamla dercesineydi..ben şiirin mesajından önce yazım kuralından yola çıkarım....çok çok güzel ama dedimya şiir/in yarım kalması beni yaralar hele böyle güzel bir şiir/se
Bundan sonra artık sen icin yanmam Töbe karım artık sözümden dönmem Yadın bahcesınde kı güle özenmem Benim gönlümdeki diken güzeldir
ELİN GÜZELİNDEN BANA NE ,BENİM GÖNLÜMÜN SULTAN BİLDİĞİ ÇİRKİNDE OLSA BENİMDİR HELALİMDİR DİYOR HAKLI OLARAK SEVEN SADIK YÜREK AZ ÖZ ÇOK İÇTEN DİZELER SEVGİNİZ DAİM OLSUN.HAYIRLI KANDİLLER DEĞERLİ DOST YÜREK SELAMLARIMLA.
SAYIN ARKADAŞIM,ŞİİRDEKİ KAHRAMANINIZA SORUN BAKALIM ESKİDEN YADIN BAHÇESİNDEKİ GÜLE ÖZENİYORMUYMUŞ.SONRADAN NE OLMUŞTA VAZGEÇMİŞ.KUSURA BAKMA BEN YORUMUMU DOBRA DOBRA YAPARIM.NE OLMUŞTA TÖVBELENMİŞ? ELBETTEKİ ARKADAŞIM.ELİN GÜZELİNDEN BİZE FAYDA YOK.ŞİİRİN ANLAM BAKIMINDAN ÇOK GÜZELDİ.İNŞALLAH BUNLAR İLHAM SONU GELEN MISRALARDIR.GERÇEKLİK PAYI YOKTUR.SENİN EVDEKİ DİKENİN ELİN GONCA GÜLÜNDEN KIYMETLİDİR.ÇÜNKÜ EŞTİR,ÇOCUKLARININ ANASIDIR.SENİN KAHRINI ÇEKENDİR.AZICIKTA ARADA DİKENLERİ ONU KIZDIRDIĞIN ZAMAN BATIVERSİN.(Mutluluğun değerini, onu kaybettikten sonra anlarız. Plautus)ŞİİRİNLİRİK BİR DÖRTLÜKTÜ.AMA GERÇEKLERİ ANLATAN BİR DÖRTLÜKTÜ.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR....
SAYIN ARKADAŞIM BENİM BUTON TUTUKLUK YAPIYOR GALİBA BAZEN BAYRAK ÇIKMIYOR ŞİİRİ FAVORİYE ALINCA.BAZENDE BÖYLE İKİNCİ DEFA MESAJ YAZINCA ÇIKIYOR.ŞİİRİN FAVORİMDE.NE MENEM ŞEYDİR BU BEN ANLAYAMADIM.SELAMLAR.
Çok beğendim...
Kutlarım…