(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tilki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tilki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir gün bakmışlarki kuyruksuz tilkinin karnı tok,diğer tilkiler nasıl buldun yiyeceği kuyruk tilki demişler...kuyruksuz tilkide, şu karşıdaki ali babanın üzüm bağının fermanı bende istediğim zaman yiyebilirim demiş....aç olan tilkiler gel bizede bir kıyaklık yap, madem üzüm bağının fermanı sende bizde doyuralım karnımızı demişler.. peki demiş kuyruksuz tilki...başlamışlar üzümden yemeye...fakat farkında olmadan çok yemişler .ağırlaşak kadar yemişler....bakmışlar bir ses bağın sahibi ali baba geliyor bağırarak...kuyruksuz tilki canını seven kaçsın demiş arkadan bağ sahibide ateş ediyormuş....kaçarken toz duman bir birine karışmış.....diğer tilkiler kuyruksuz tilkiye....... hani kuyruksuztilki bağın fermanı sendeydi diye sormuşlar...kuyruksuz tilki hem kaçıyormuş hemde diğer tilkiler dönmüş..kaçın canınızı kurtarın...tozdan dumandan fermanmı okunuyor...demiş...kutlarım....tebr,kler.
ben seni okudukça filozof olmazsam bende neyim gör bak...çalacam başarırsam...hunimi de takacam zaferimle.... GÜLDÜREN DÜŞÜNDÜREN ŞAİREM...İYİ BAYRAMLAR..KUTLARIM...
Selam ve sevgiler.