Sensizliğin derinlikleri; Sabahları seni arayan gözlerimde, Gecenin ürküten sessizliğinin derinliklerinde.
İçimde kopan o rüzgarın serinliğinde, Sen vardın hep seni yaşadım her yerde.
Acı Veriyor sensiz yaşamak bana, Yanında olmak varken simdi senin, Sadece aklının bir köşesindeyim.
Aşkımızı yaşamak varken doya doya, Sadece bana bıraktığın yalnızlıkla yaşamaktayım, İşte bu yüzden acı veriyor yaşamak bana.
Kurtar beni bu lanet duygunun içinden, Kalplerimiz gibi bizde bir olalım senle, Uzat elini çek beni bu cenderenin içinden, Bakışlarındaki gizemle beni al götür benden.
Alışmak çok zor sensiz bir hayata, Her saniyesine lanet okuyorum sensiz günlerin, Gidiyorsun sonra aklımdan bir an düşünüyorum, Acı veriyor işte o zaman yaşamak bana.
Kopuyorsun uzaklaşıyorsun benden,benliğinden Bana esas acı veren senden ayrı kalmak değil, Sen yanımdayken sensiz olmak be gülüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI VERİYOR BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI VERİYOR BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.