(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey sevgili! Çok şey istiyorum ama sanırım sevgimize layıktır. Ey sevgili! İnşallah sana isteklerimi sunabildim.
Bütün yorumlara dikatli baktım,şiirinizi tekrar tekrar okudunm.yapılan yorumların bir kısmı şiir tekniği ve muhtevadan çok uzak kendi adıma üzüldüm.yazık muhtevaya bakan olmamış adeta kendi söyleyeceklerini başkalrının ağzından ifade etmişler.
Şiir tahlil etmek ciddi iştir,muhtevadan ayrılarak yapılan bir tenkitte şairin söylenmediğini söylemek yanılgısına bizi düşürebilir.
Kısaca şiiriniz kalıp açısında rediflerin güzel kullanıldığı eski Türk Edebiyatındaki "MENŞÜR ŞİİR" örneği göstermektedir.Ayrıca zevatı muhteremlerin belirttiği gibi beşeri aşk değil PLATONİK AŞK" kokmaktadır.
MERHABA ARKADAŞIM DİLERİM ARADIĞIN AŞKI BULURSUN AMA BUNUDA BİLELİM İNSAN OĞLU BULMACA GİBİDİR ALIRSIN ELİNE KALEMİ ÇÖZMEYE ÇALIŞIRSIN ÇÖZEMEDİĞİNDE KALEMİ BIRAKIRDA VAZ GEÇERSEN İŞTE O ZAMAN YENİLİRSİN BU ARADIĞIN AŞK ZOR OLANDIR ZOR OLANDA EN GÜZELDİR TBRKLER KALEMİN SUSMASSIN
Yalnız sen.Yahu bırak adamı bu kadar meşguk etme arada bir tuvalete gitsin.Tüm hayatını gecesini gündüzünü sana nasıl adasın mübarekİşe bile göndermiyecen garibimi haytı kayacak sonra.
ALLAH gönlünüze göre versin... lakin, hatırlatırım o sevgilinin kanatlarıda olsunmu?:)) biran eksik gibi hissettimde, tabiiki... bu işin latifesi, güzeldi her sevgilide olması gerektiği kadar... kişi zannımca kendini ifade edebildiği kadar sevilir... .........................güzeldi kutlarım, sevgi ve selam ile...
islamiyet öncesi türk edb. şiir örnekleri gibi serbest sadece duygu ve istekleri dökme amaçlı yazılmış bir şiir... mısra başı kafiyeleri de cabası :) teşekkürler şair...