’bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur zaman içinde develer tellal iken pireler berber iken ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken’ hala uyumadıysanız ve okumakta ısrarlıysanız gerçekten uykunuz kaçmış demektir bir bardak ılık süt için de de hadin gidin yatın artık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir varmış Bir yokmuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir varmış Bir yokmuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes uyursa memleketin hali nice olur bırakın biraz uyumuyanlar kaldı birde onlarda uyurlarsa memlekete kim sahip çıkacak Allah göstermesin birde sütten zehirlenip hastaneyemi gidelim peki süt nereden geldi önemli. saygı ve sevgilerimle...
Ben şiiri gündüz okuma gafletinde bulunanlardanım Esma hanım. o yüzden ne koyun saymak ne de ılık süt kestirir beni. Bu saatlerde "birebir görüşme" yerine "ikiden iki görüşme" diyen, çay ocağında burnunu karıştıran,olmadık yerlerini ofisin ortasında kaşıyan "öküz" leri sayıp kendimi zinde tutuyorum. Selam saygı ve "kutlu bayram" dileklerimle... bayrama şafak kaç ?
ne zaman hunimi kaybetsem hep sonradan aklıma geliyor buralarda bir yerde olduğunu. masal bunlar masal bizi ayakta uyutuyorlar zaten.Hunim başımda gözlerim açık.duydum çüş devenin dediklerini.Traşta oldum pirenin dükkanında koca ana sığarmı beşiğe o da sığdı büyük beşik yapınca...gelelim süte bulsam içine girip çıkacam kirlendim songünlerde...bir varmış bir yokmuş....iyide hani sonunda üç beş elma savruluyoru o nerede. :-)))))
GÜLDÜREN DÜŞÜNDÜREN ŞAİRE SEN ÇOK YAŞA EMİ...HUNİMİ ALDIM...BAYRAMLARI KUTLADIM.. SAYGIYLA SELAMLAR....
hani elmanın biri okuyana atılıyordu. Bari çekirdekleri toprağa atsaydında yenileri çıksaydı....sen öyle tek başına şanti manti çeviz meviz yersin peki alacağın olsun...;-))) Elmanın kabuklarını bari bize bırak en azından en vitaminli kısmı... Neyse hunimi yine unutmadan çıkayım...iyi bayramlara..
:)))) harbiden bide elma olayımız vardı dimi... ya ben o elmalarla elma tatlısı yaptım. çekirdeklerini çıkarıp elmayı haşladım... çıkardığım çekirdeklerin yerine krem şantı, bol ceviz koydum ve yedim.
’bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur zaman içinde develer tellal iken pireler berber iken ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken’ hala uyumadıysanız ve okumakta ısrarlıysanız gerçekten uykunuz kaçmış demektir bir bardak ılık süt için de de hadin gidin yatın artık...
__________________Yeniden merhaba güzeldi ama süt beni sevmiyor ne olacak şimdi çay içsem uykum kaçacak ayran içsem ayranda yok bu uykuyu siz dediniz çözümde sizden gelsin saygımla...
Ne bir bardak sütü .... Bir sürü koyun saydım...Her saydığımın sütünü sağıp içtim...İçim dışım süt oldu ama yine de zırnık uyku yok...Ne olacak bu halim bilmiyorum. Umutsuz vaka umutsuzzzz.
birde onlarda uyurlarsa memlekete kim sahip çıkacak Allah göstermesin
birde sütten zehirlenip hastaneyemi gidelim peki süt nereden geldi önemli.
saygı ve sevgilerimle...