(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül ve bülbül ,can ve canan nice şiirlere konu olmuşlardır,nice şair yüreklere ilham vermişlerdir.çok güzel gönül güllerin hiç solmasın değerli kardeşim hayırlı kaldiller. selam dua ile.
Gül aşk kokar dalında Bülbül ölür yolunda Kıymetin seven bilir Sızı kalır solunda ..... harika diyorum üstadım, daha ne dıyeyim...kaleminiz kavi olsun...hayırlı kandiller...demin geldi bıldırınız...hayret ettım inanın, oysaki 4 gün olmuş astığınız.... saygımla
BİR ANDA KENDİMİ İZMİRDEKİ EVİMDE HİSSETTİM.HER RENKTEN GÜLÜM VARDI.BAHÇEM ÇİÇEKLERLE RENGARENKTİ.AMA ŞİMDİ KİRADA OLDUĞU İÇİN KİRACI BAKIYORMU BİLMİYORUM.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.BÜLBÜLLE GÜLÜN AŞKINI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN BENZETME YAPARAK.İnsanlar kırmızı güllerin peşinde koşarken ayakları altında ezilen papatyaların FARKINA VARMAZLAR....KUTLARIM ÇOK GÜZEL LİRİK BİR ŞİİRDİ.PUANIM TAM.SELAMLAR,ARKADAŞIM.....
Kısa fakat çok çok güzel çağrışımları olan bir şiir okudum kaleminizden Murat Bey, başarılı şiirleriniz hep olsun biz de okuyalım inşallah.... Selam ve saygılarımla...
Gül dalında güzeldir Gül sevene özeldir İçi muhabbet sevgi Dünyalara bedeldir
Gül aşk kokar dalında Bülbül ölür yolunda Kıymetin seven bilir Sızı kalır solunda
Gül dalında kokuyor Diken gülü okuyor Bülbül güle konunca Sanki yürek yakıyor YÜREĞİNİZE SAĞLIK ŞEKER ABİCİĞİM EFENDİM BANAMI SESLENMİŞTİNİZ:))) ABİM ÇOK GÜZEL BİR ANLATIMLA DÖRTLÜKLER YAZMIŞSSINIZ YAZAN YÜREĞİNİZ KALEMİNİZ DAİM OLSUN GÜLEN YÜZÜNÜZ ASLA SÖNMESİN SAYGILARIMLA SONGÜL(GÜL) ÖZGÜN:))
mani tadında türkü tadında bir şiir okudum sayfanızdan.. gül güzelliğinde olsun gününüz gülsün hep yüzünüz diyerek kutluyorum kalemi.. her daim saygımla..
Çok Güzeldi sayın Şeker bey. Sanki yürek yakıyor gül dalında Ve Çok derin anlamlar vardı... İnsanı alıp götüren. Damardan bir şiir... Kutluyorum.saygılar efendim.
Bal tadına, bahar gülü kokusunda, nefis bir şiirdi. Sevda adına anlam doluydu, beğenimle ve zevkle okudum. Kalem ile yürekten, güzel sözler dökülmüş. En içten selam ve saygılar.
gül üzerine yazılmış çok özel ve güzel manzum eser.nefis bir anlatım. zaten kısa ve öz oluşu şiire anlam katmakta. ayrıca fon ayrı bir güzellik sunmuş şiire. kalemi yürekten kutlarım.
Diken gülü okuyor
Bülbül güle konunca
Sanki yürek yakıyor
türkü tadında beğendim gülleriniz solmasın arkadaşım..
selamlar sevgiler..