(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senindir bu can şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senindir bu can şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir şiir dolu başak misali. Derin manalar taşıyan bir iki okumak yetmez! Tekrar tekrar okumak gerek, İnceliği anlamak için..
( Göz gönül şaşar beşer deli olur inan ) ( Sana düştüğü an arzular yalın üryan ) ( Aşkı sevda dolanır sevide ayan beyan ) ( Ne uyku koyar nede buhran o heyacan ) ( talan eder bedene erip düşüp işlediği an ) ( sevgilim inan benim değil senindir bu can). ;)))
Süper bu nadide yüreğe yaraşır nitelikte idi Fonda mükemmel bir bütün olmuş siz bu konuda baya usta olmuşsunuz Resimle şiir kombinize edilmiş tebrikler. kutlarım Selamlar Saygılar...Allaha emanet ol.......
emine erdem tarafından 5/20/2012 12:24:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Okuyunlara sıradan bir şiir gibi gelebilir ama tekrar tekrar bir kaç kez okunduğunda çok iyi anlaşılıyor ve derin manalar çıkıyor şiirin özünden.Yüreğine kalemine sağlık.