(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL YUMAĞI HÜZÜN HAMAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL YUMAĞI HÜZÜN HAMAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir yürekli hocam akıcı harika şiirinizi okuyunca içimden dedim ki Şaban hocam çocuklara (hem eğiticiliğinin hem rehberliğinin zenginliklerini nimetlerini de kattığı) masal kitabı öykü kitabı şiir kitabı da mutlaka yazmalı sarıp sarmalayan dizeleriniz cümleleriniz öyle akıcı ki öğrencilere güzel mesajlar vereceğinizi düşünüyorum bence bunu gerçekleştirin değerli hocam.. tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla...
şiir yürekli hocam akıcı harika şiirinizi okuyunca içimden dedim ki Şaban hocam çocuklara (hem eğiticiliğinin hem rehberliğinin zenginliklerini nimetlerini de kattığı) masal kitabı öykü kitabı şiir kitabı da mutlaka yazmalı sarıp sarmalayan dizeleriniz cümleleriniz öyle akıcı ki öğrencilere güzel mesajlar vereceğinizi düşünüyorum bence bunu gerçekleştirin değerli hocam..
tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız Şaban hocam..:)
sevgim saygım selamlarımla...