Bir kelime olsam, eşi benzeri olmayan, Her şiirde yer alsam, Dizeden dizeye atlasam, Aklında her zaman olsam, Düşüncelerinde olan zihninde gezinen ben olsam, Kalbine kilitli kalsam istesem de kaçamasam,
İki hece, beş harf bir kelime( AŞKIM) olsam aşkın olmasam da yeter bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''AŞKIM'' OLSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''AŞKIM'' OLSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pardon Mehmet ali ışığım yorumları karıştırıyorum biraz uykum var ağır bir de başka nedenden af buyurunuz: ------------------------------------------------------------------------------------------
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim sayfamın ışığı üstadım.Yazınca yürekten yazarım genelde yüreğimi yansıtmıyorsa ne diye yazayım derim....
Çok dikkatlisiniz hocam söylemeden edemeyeceğim sanırsam bu dikkatinizi ince zekanıza borçlusunuz;Yunus'un ve Mesut'un da 5 harfli olduğu hiç dikkatimi çekmemişti :)...
" aşkım " ve / veya "aşkın " olmayı da başka bir beş harf olan " HAYAT " a bırakınız. AŞK her daim iki kişilik yazılmıştır, tek tek yaşanabilse de, birlikte yaşanması güzeldir, yalnızlık ise acı verir.
Çok dikkatlisiniz hocam söylemeden edemeyeceğim sanırsam bu dikkatinizi ince zekanıza borçlusunuz;Yunus'un ve Mesut'un da 5 harfli olduğu hiç dikkatimi çekmemişti :)...
Ben buradan da yazdım yine cevap gelmedi bunlar bahane olamaz. ben sizi anladım ve artık konuşmamaya karar verdim. şunu bilin ki benimle konuşmak istemeyeni ben konuşsun diye zorlayamam
Sadece yorumlarda bu kadar karamsar olmayınız.Facebook'umda da duruyorsunuz,silmiş falan değilim sizi...En son edebiyatdefteri mesaj bölümünden mesajınıza cvp verdim olarak hatırlıyorum....
Değerli okuruma-kemanistime güzel bir şiir sunabildiysem ne mutlu bana...
Çok teşekkür ederim...
(Şiir de hiç anlamadığım noktalardan birisi benim pek hoşuma gitmeyen şiir değerli okurlarımın hoşuna gider ben yazan olmama rağmen ya iyi bilemiyorum şiirlerimi ya da okurum benim bakamadığı boyuttan bakıyor ben yazarken hissettiğim duygulardan ziyada daha güzel duygular ve anlamlar yakalıyor.Benim çok hoşuma giden şiirse bekledim değeri almıyor,bu yüzden derler belki şiire öznedir;nesnel olan hiç bir şey şiir olamaz.Her-kes farklı bir tat-lezzet bulur.Neyse bu kadar saçmalamam yeter.)
Yürekten gelen dizelerdi
kutlarım, kalemin daim olsun
Selam ve saygılar