(Facebook’ta yayınlanan bir resim beni çok duygulandırdı... Minik kızın ağzıyla anneciğine seslendim.)
Anneciğim seni ben Canımdan çok severim Gözlerine bakınca Dolup taşar gözlerim Bir gün görmesem bile Gül yüzünü özlerim Allahım ayırmasın Annem, canımsın benim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNECİĞİM:)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNECİĞİM:)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anneciğim seni ben Canımdan çok severim Gözlerine bakınca Dolup taşar gözlerim Bir gün görmesem bile Gül yüzünü özlerim Allahım ayırmasın Annem, canımsın benim
Allah hiç bir yavruyu anasız koymasın. Annesiz yavru zemheri vurgunu, yüzü gülmeyi bilmez, ruhu bedbahtır. Büyür büyümeyede her yerde mahzundur.
Hiç bir çocuk annesiz kalmasın..çocuklar bir melek ,dupduru su onların şiirleri daha içten ,daha samimi yalansız riyasız ve HORMONSUZ doğal.Değerlerine değer katan güzel şiirlerini sayfanızda yer vermeniz büyük bir incelik ve zerafet örneği. Saygı ve selamlarımı sunuyorum değerli hocam.
anaya en muhtaç olduğu yaşlarda kalmasın hiç bir çocuk anasız babasız... eninde sonunda ayrılık var ölüm denen gerçekle.. uzun ömürlü olsun analar evlatlar.. ve doysunlar bu yaşamda birbirlerine.. güzel ve anlamlıydı şiir.. kutlarım değerli şair saygımla..
Canımdan çok severim
Gözlerine bakınca
Dolup taşar gözlerim
Bir gün görmesem bile
Gül yüzünü özlerim
Allahım ayırmasın
Annem, canımsın benim
Allah hiç bir yavruyu anasız koymasın. Annesiz yavru zemheri vurgunu,
yüzü gülmeyi bilmez, ruhu bedbahtır. Büyür büyümeyede her yerde mahzundur.
Çoç güzel Saygılar.