(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sinyal sesinden sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sinyal sesinden sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mertliğin bozulma tarihi; tüfeğin icat olmasıyla başlar. Daha sonra gülle çıkınca, mertlik daha bir bozulur. Sonra yeniçağ,fransız ihtilali, yakın çağ, feza, aya ayak basma derken; internetin keşfiyle son şeklini alır. İşte böyle. Saygılarımla
Hanımefendi ; onun öyle demeye başlamasıyla benim özel saygılarımı arzedip :(( kapatmam bir oluyor. Hiç tahammül edemiyorum. Bi de aradığımın yaşı itibariyle bu sinyall sesiyle hiç ilgilenmediğinden eminsem, kapattıktan sonra özel saygılarımı :(( arz etmeye devam ettiğim olabiliyor bazen. Oh be iyi konuydu anlattım rahatladım. Tebrik eder saygılar sunarım.
gelen msj gördüm geldim okudum yine hem gülümsedim hem düşündüm. :-) abi telefon çekmiyor-cekeninden alsaydın sende- iyide hattım yok ki-ha şöyle desen ben kimi arıyorum ozaman- ne bileyim abi senden için kahvede dediler geldim sana ulaştım- ula ha bu kahveci olan beyaz önlüklü doktor var ya hep onun yüzündendir uşağım sen kalk tımar haneye baz al telefon ver me çekmez tabi-ee sen ne yapıyon- ula seni arıyorum şimdi çekerde konuşurum diye.. :-) saygımla...
ya benimkide değişik atraksiyonlar yapıyo. konuşurken kendiliğinden kapanıyo. sonra ablamla papaz oluyoruz, telefonu niye yüzüme kapatıyosun diye kızıyo