(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fahriye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fahriye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Funduk toplamak için Eydum funduk dalini Ben acirum acirum Menşure’nin halini
Bize gölge edeyi Funduğun yapraklari Kız sana haram olsun Çayeli topraklari ................................Şevval SAM söyleyi ,hemde cuzel söyleyi daaa
PEÇETE,FİNCANDA KAHVE BİRDE KURABİYE. GÜL YAPRAKLARI UÇSADA FİNCAN KENARINDAN...fahriyeler beni de çağırdı da bayram olmasa gidecektim şimdi giden gelen olur bu adam nerde derler .....
iki sorun hane içi bir yürek içi dartan içinizdeki şeyler var. her şeyi boş vermek isterken inadına bir savaş var. çok yoruluyor iki komşunuzla iyi görüşüyor ve onları seviyorsunuz. yüreğiniz o kadar çömert ki fakir gelse kapınıza patlayana kadar dolduracaksınız yemek verirken gurulanmaktan çok onun yemek yiyişi sizi gülümsetecek... Ve o her zaman gördüğünüz dilenciye bu sabah içinizden geleni verirken dua edip dileğinizi tutun olacakkkkk....
ben kaçtım fahriyedeyim sakın kimseye deme fincanı niyetine çevirdim üç vakte kadar iki sevinçli bir üzüntülü haber alacaksın unutma.Sevintin son aldığın haberi yanında seni güldürecek. beklediğin olacak.Ben baktığım fincanda sizin gülümseyen yüzünüzü gördüm
bak demedei deme bayramda olsa dediklerim olduğunda sen de şaşacaksın...rumuzum Dilek Yıldızı olsa da...Olacak gör ve bak :-)
:))))) bak yaa, desene bi beni çağırmamışlar. ya tamam çok iyi tanımıyorum ama annemle gitseydim kahve içseydik bende fal bakardım... üzüldüm bak şimdi...
Allah muhabbetlerini artırsın bari iki lafın belinide kırsınlar gitmiş iken.:)) gönül ne cay istermiş ne çay hane gönül sohbet istermiş çay kahve bahane.hürmetler saygılar şairem selam ve dua ile kalınız.
Hannımefendi başlığı görüp gelirken ister istemez " Ne iyi komşumuzdun sen Fahriye Abla " geldi aklıma geldim ki gerçekten öyleymiş. Büyük hanımın ellerinde öper fahriye hanıma selamlarımı sunar, sizi kutlarım efendim.
annemle telefonda konuştum
Fahriye’lere gideceklermiş
kızın annesi gelmiş Sapanca’dan
keyif yapıp çay içeceklermiş
Bu isim beni her zaman duygulandırmış ve lise yıllarına
götürmüştür.Nerden bulursunuz bilemem saygılarımla