Afalladı ruhum bitmeyen duraklar gözlemekten Gönlüm tükendi yaralı gitmelerinden Ben gibi sevmedin anladım halinden Bu cana eziyet bilmem ki neden...
Ölürdüm uğruna sende sevsen Beşinci mevsimde hazana düştüm ben Tutmadın elimden yerde sürünürken Terkedipte gitmedin mi vijdanı bana sen...
Olmadım mı yanında her derdine çare ben Sarmadım mı yaralarını kimse saramazken Ömrümü serdim can bildiğim sana ben Mükafatmı ayrılığın bana bilmeden...
Kalemde çeksen sevgimize istemeden Girsende başka gönüllere gezinirken Tek yeminim dönmem asla sözümden AlLLAH şahidim solmayacak sevgim yeşerecek yeniden
Dualar ekledim uğruna ben Ölürmüydün biraz sende beni sevsen Bakışların fırtına yüreğim de nem Olmazmıydı yar diye başına taç etsen...
Kahır dolu şaraptan yudumladı yüreğim Sen gittin yar bitti soluğum nefesim Ücralarda sıkışan yokluk nöbetlerin Gökyüzü çaresiz ben yine sensiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARE/SİZİM ÇAREM SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARE/SİZİM ÇAREM SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTUM MERHABALAR; ÖNCELİKLE ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM..ÇÜNKÜ UZUN ZAMANDIR SAYFANA UĞRUYAMADIM..BİLİYORUM BELKİDE YANLIŞ BİLE ANLAŞILMIŞTIR..BU MANADA BURAYA ALENİ YAZIYORUM...KESİNLİKLE ZAMAN VE İŞ YOĞUNLUĞUNDAN..BİRDE BİLGİSAYARIN AZİZLİĞİ VE AKSAKLIĞINDAN..DAHA SIK UĞRAMAYA ÇALIŞACAĞIM..ÇÜNKÜ SİZİN MESAFE KAT EDEN ANLAM YÜKLÜ DUYGU DOLU ŞİİRLERİNİZİ OKUMAKTAN ELBETTE HAZ ALMAKTAYIM..ÇOK ÇOK GÜZELDİ.. ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..SELAM VE SAYGIMLA.
Tükendi umutlarım ,çarem yine sen
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTUM MERHABALAR;
ÖNCELİKLE ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM..ÇÜNKÜ UZUN ZAMANDIR SAYFANA UĞRUYAMADIM..BİLİYORUM BELKİDE YANLIŞ BİLE ANLAŞILMIŞTIR..BU MANADA BURAYA ALENİ YAZIYORUM...KESİNLİKLE ZAMAN VE İŞ YOĞUNLUĞUNDAN..BİRDE BİLGİSAYARIN AZİZLİĞİ VE AKSAKLIĞINDAN..DAHA SIK UĞRAMAYA ÇALIŞACAĞIM..ÇÜNKÜ SİZİN MESAFE KAT EDEN ANLAM YÜKLÜ DUYGU DOLU ŞİİRLERİNİZİ OKUMAKTAN ELBETTE HAZ ALMAKTAYIM..ÇOK ÇOK GÜZELDİ..
ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..SELAM VE
SAYGIMLA.