(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkın serabında kaybolmuşum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın serabında kaybolmuşum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şerefe diyelim bizde bu sofrada.. nice güzel olmuş rakı sevda birde balık;)))) varmı bundan ötesi dedirtti şiir... kutluyorum değerli şair.. her daim saygımla...
sevgili arkadaşım.çok güzel lirik bir şiirdi.yüreğinden pınar gibi fışkırmış adeta.şiirindeki kahramanın çektiği acılar yeter olmuş artık.eğer o sevgiyi haketmiyorsa bıraksın.iki de bir canını acıtmasın kahramanının.bunlar hep hayal ürünü ilhamlar ama,ilhamda olsa birazda yüreğimizin feryatları.o senin kahramanının arkasından koşsun.çok güzel bir şiirdi.kutlarım.puanım tam.selamlar arkadaşım....
güzel söz...
En uzak mesafe ne Afrika’dır, ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler ne de geceleri… ışıldayan yıldızlar .. En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan.
Çok teşekkür ediyorum bu değerli yorum için... Güzel söz için de ayrıca.
"En uzak mesafe ne Afrika’dır, ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler ne de geceleri… ışıldayan yıldızlar .. En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan."
"iki kıyı gibi aynı nehirde uzanan....." demek geldi içimden...
Anason kokusu geldi burnuma, çok severim.Rakı icemedigim icin krakerlerini tercih ederim, onlar daha çabuk parcalanip un ufak oluyor ve insan sindirebiliyor.
Çok teşekkürler ediyorum, pek eser gibi olmasa da öyle görmeniz çok güzel benim için...Deniz, Anason kokusu ve elbette ki Şarap varken, duygular da aşk kokuyorsa hepsi bir arada çok güzel, bütün sevenlerim tatması dileğiyle..
rakı içsem ağız tadımı kaçırıyor
aşk şarabı bir dublede uçuruyor
zaten böyle içmeden de sarhoşum
gece gölgemde kendimden de hoşum
valla bu satır tam benlık desem ve alsam olurmu? bütünüule güzeldi dost kalem
tebrığım ve baı saygımla