Bir yanımda örümcek ağı Çırpınışlar, Ötemde uzaklaşan trenler, Çığlıklar. Yavaş yavaş çökerken Karanlıklar, Gözlere bağdaş kurar Uykular...
Uyanır soğuk düşler. Kalanlar, Geceyi kıtır kıtır yer. Bir yanımdan dökülür, Sevdalar. Dipnot düşer seyyah: Zavallılar.
Üfler kalaycı, emeğini Yangınlar, köz duman sevda iklimi Her bakış zindanda, her yön zincirli...
Ve sen uyuma meraklısı gözler, Bir damla mutluluk esiri! Çekirge sıçrayışı Sinek kanadı kadar cesaret Ey bedendeki ihanet, Sekiz okkalı bir yumruk ister hürriyet !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sekiz Okkalı Bir Yumruk İster Hürriyet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sekiz Okkalı Bir Yumruk İster Hürriyet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir gün kuşku duyup sormasaydım kendime yalnız bizim olacak dünyanın düşünü bilmeyebilirdim Sekiz Okkalı Bir Yumruk İste(diğini)r Hürriyet(in).. varolsan usta şairim..Sevgiler.
yalnız bizim olacak dünyanın düşünü
bilmeyebilirdim Sekiz Okkalı Bir Yumruk İste(diğini)r Hürriyet(in)..
varolsan usta şairim..Sevgiler.