(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Polemiğe girmemi istemiyorsunuz zaten bende yorgunum ve cvp olarak sadece gülümsüyorum: Biz kuşlar gibi özgür olmayı imkansız kıldık insan olmakla; ben hayaller peşinde koşmam....
Özgürüm ama karışık durumlarda-günlerdeyim.Şiirlerimin hepsinin bni tam olarak yansırtması beklenemez;çünkü kurmaca olarakta yazdığım bol miktarda;lakinn üslup benden aldığı kişiliğin izlerini taşır...
Birde kuşları bu aralara fazla konu almamın sebebi,zamanında kızılkuşa olan sevgimden,kuşlara olan genel sevgimden,sabah çiçekelnmiş ağaçların arasında yeşilklikler içinde ötüşeri ile neşe verdikleri için bana ve özgürlüklerine hayran olduğum çin...
Birde güvercinle ilgili yazmak istiyorum,özgürlüğünü kanat çırpışımı o insanlara şirin gözleri ile şirin mi şirin masum mu masum bakışını gittiği yere barışı huzuru götürmek isteyişini-hayalini konu alacağım...
Bir Güvercin olsam başlığıyla...
Teşekkür ederim şiirimi güzel bulmanız sevindirdi beni...;
:)))) polemıge gırme sıırlerın guzel gerckten.sağlıcakla kal mesut kardeşim