(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neredesin Şimdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neredesin Şimdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Işığımdın aydınlığım oldun yıkık düşlerimin Hiç yoktan var oldun yitik düşlerimde Sen göremediğim şekil, sen bitimsiz birlikteliğimsin benim Bak ellerim nasıl çatlak, nasılda yorgun şimdi Nasılda bomboş kollarım sensiz Bir anlamsız tutku var içimde haykıramadığım Sonra sonramı sensizliğin var içimde daha ne olsun Bekleyişimin bilmem kaçıncı yokluğundayım şimdi Benim çağrılarımdan habersiz Dudaklarımda çatlak çatlak her gece sevdiğin, Bir şarkıyı söylüyorum Bursa sokaklarında sana ,gözlerim ıslak ıslak Ama şimdi kimbilir sen neredesin?
Söke yenidoğan beldesinde başlayıp Bursaya otobüs yolculuğumda yazdığm bir şiirim..07.09 1977 arşiv sıra No: 8. • Şiirinizi Düzenlemek İçin Tıklayın. Özlemler olunca yürek sesi ve dizeler bir başka anlamlı olur tebrik ederim selamlar..
Işığımdın aydınlığım oldun yıkık düşlerimin
Hiç yoktan var oldun yitik düşlerimde
Sen göremediğim şekil, sen bitimsiz birlikteliğimsin benim
Bak ellerim nasıl çatlak, nasılda yorgun şimdi
Nasılda bomboş kollarım sensiz
Bir anlamsız tutku var içimde haykıramadığım
Sonra sonramı sensizliğin var içimde daha ne olsun
Bekleyişimin bilmem kaçıncı yokluğundayım şimdi
Benim çağrılarımdan habersiz
Dudaklarımda çatlak çatlak her gece sevdiğin,
Bir şarkıyı söylüyorum Bursa sokaklarında sana ,gözlerim ıslak ıslak
Ama şimdi kimbilir sen neredesin?
Söke yenidoğan beldesinde başlayıp Bursaya otobüs yolculuğumda yazdığm bir şiirim..07.09 1977 arşiv sıra No: 8.
• Şiirinizi Düzenlemek İçin Tıklayın.
Özlemler olunca yürek sesi ve dizeler bir başka anlamlı olur tebrik ederim selamlar..