(((-ANAM-)))
Bir umutlarla dünyaya gelmemiz yaşama ilk nefesimizi almamız anam canim anam dediğim sayesinde yaşamaya ilk günümüz başlar.Aylar yıllar bir birini kovalar ama analarımızın çilesi bitmez giymez giydirir yemez yedirir.acısıyla tatlısıyla bir bak mısın büyümüş sun işte o zaman hayatın zorlukları da başlıyor anam ne zorluklarla büyüttün yokken var eden anam anam güzel anam. Zaman oldu kızdırdık, zaman oldu üzdük, zaman oldu güldürdük anamıza en değerli hediyem ona olan saygım sevgim dır.Şimdi çok uzakta olsam da anam kalbimdesin, yüreğimdesin senin kokun bakışın gülüşün aklımdasın seni çok seviyorum anam yokluğun yüreğimi dağlar sessizliğin sessizliği sunar içime bir hüzün çöker üstüme ağırlık hissederim senin yokluğundan.Anam anam güzel anam senin analığını yapamayız anam anam güzel anam.Anam bana nasıl sevgi ,saygı mutluluk verdiysen bende çocuğuma veriyorum ki verebilirim senin verdiğin gibi.Allah sağlık,sıhat huzur ve mutluluk versin sana ki bana da etkisi olur.Hayata yolculuğumuz açıyla hüzünle geçmektedir. Anam canım anam daha çok kelimelerle sana hitap etmek içimden gelenı dökmek isterdim kısaça anam sen benim yüreğimin sesi kanımın kanı aldığım nefesimsin allaha emanet seni çok seviyorum.
AYŞE KARATEPE |