Çok değil, az önce. az önce çiğnedi içimi göz yaşından bir dev. katre katre döküldü içime yokluğun. çok değil, az uzaksın bana. bu mesafe çok. Aşkı sende bulana.
Bad-ı Baharım. Bu kış günü. Susadığım. içimi ısıtan nefesinden uzakta yalnızım. çok değil, Az önce ayrıldı ellerinden ellerim. ellerin olmayınca ben. körden beterim. yön bulamaz titrerim.
Bad-ı baharım, kızamadım sana kızamadım. sen ağladın ya hani aylar önce. o gün ben de ağladım. göz yaşının tuzu basılmaz mı yaraya? ben kendimi onunla dağladım. hani güvenmez miş ya insan insana, devir itimat devri değil derdi ya büyüklerimiz.
Evet Bad-ı Baharım! Evet! Ben onu da Yaptım. İtimatımıda, Kalbimi de, galiba ben ben anlamadan kendimi, bilmeden her şeyimi galiba. sen dışarı çakarken az önce. sana adadım.
Bad-ı baharım. ayrılığının kederi düşerken içime. az önce hani. ellerin ellerimden ayrılmadan biraz önce. içime galiba Bir sevda kazıdım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bad-ı Baharım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bad-ı Baharım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hOŞ GELDİN ÜSTAD, DİZELER VE HARİKA BİR FON RESİM NE GÜZEL UYUM İÇİNE BAD-I HAYARIN GÜZELLİĞİ ÖZDEŞLEŞMİŞ....
HAZ ALDIM OKURKEN , SELAM VE SAYGILAR