durgun sular gibiyim artık asi ve derin kızılçam ve meşe kokusunu taşıyorum kızılcık çiçeğiyle süslenmiş vadilerin yüreğim gavurdağı kadar yüce ve serin
sol yanında taşıyor gökkuşağını bedenim sormuyorum adını da umutlu renklerin sil baştan çiziyorum düşlerde resmini karasevdamı aydınlık yapmak istiyorum acı ve hüzünleri karanlıklara bırakarak
baharla birlikte yeniden doğmak belkide hitit güneşinde kendimi yeniden yontarak yüreğimi kil tablet yapıyorum zamana gözyaşımla yoğurup bakışında kurutuyorum umutlu ve güneşli hayaller kuruyorum sonra adını mıh gibi yüreğime kazıyorum
hasretim diken olup batıyor özleminle filizlenmeye başlayan gül bedenimde sormuyorum açan tomurcuklara da seni umuda uçan kelebekler gibi bekliyorum yosun tutmuş ağaç gövdesinde yaşıyorum kızılcık çiçeğiyle süslenmiş vadilerin bulamıyorum yönümü kaybolduğum bu zamanda ben mavilikleri ve denizimi arıyorum
güneş gözlerinde aşkın ve sevdanın özgürlük tadında tükenmeyen baharın...
Serdar Coşkun...
Gavurdağı : Amanos dağları ile Torosların birleştiği bölgeye verilen bir isim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
denizimi arıyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
denizimi arıyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten çok şaşırtıcı bence de, hatta yorum yaparken aşağıdan yukarıya tersten yazmayı düşündüm dizelerinizi ama haksızlık etmiş olurum diye vazgeçmiştim... Anlamlı da bulmuştum okuyunca ama yorum olarak yazmak istememiştim. O nedenle yorumunuz çok ilginç ve şaşırtıcı geldi bana.
Tekrar teşekkürler ediyorum ve kutluyorum düşünceleriniz için.
Ben sizin yazdıklarımı anlamak icin mücadele verdiginizi hissetmisimdir de belki size yardımcı olmak icin metafizikten destek almışımdir...Olamaz mı? :))))))))
İyidir tersten, aşağıdan yukarıya, kelime atlata atlata vb birçok yöntemle okumak.Çözümlersiniz herseyi ve genişletirsiniz hayal gücünüzü dolayısı ile beyninizi kullanma biçimini. Gercekten şaşırtıcı şaka bır yana yazdığınız...
inanır mısınız bugünkü şiirinizi iki defa da tersten okumuştum aşağıdan yukarıya ve çok anlamlı gelmişti, şimdi bu yorumunuz görünce çok şaşırdım, nasıl olur bu aynı günde böyle bir düşünce beni bulur diye... Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için...