Düşlerim takıldı Geceye. Denizin tuzuna Gözyaşlarım. Sen yoksun Yalnızım. Mahzun üzgün Sevdalıyım. Aşk şarkıları Söylüyorum. Ayrılanlar için Bu şehirde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızım İsveç'te eşim de yanına gitti arkadaşım. Ameliyatlı olduğum için gidemedim. Son günlerde özlem ve ayrılık rüzgarları esiyor. Teşekkür ederim güzel yorumun için. 12.Mayısta görüşmek üzere. Sevgiler İzmir'den.
Kızım İsveç'te eşim de yanına gitti arkadaşım. Ameliyatlı olduğum için gidemedim. Son günlerde özlem ve ayrılık rüzgarları esiyor. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Sevgiler İzmir'den.
Muhteşem!..Yürek hüzünlenmiş ve bir şarkı tutturmuş hasret tınısıyla...Tez zamanda kavuşmanız dileklerimle sevginiz hiç eksilmesin efendim.Saygılarım sonsuz...
SEVGİLİ ARKADAŞIM.SAHİL KIYISINA OTURUPMU YAZDIN BU MISRALARI.MİS GİBİ DENİZ KOKUYOR.ASLINDA BU KADAR MUTSUZDA OLMA.BIRAK GİTSİN.SENİ ARAMAYANI SEN HİÇ ARAMA.ÇOK GÜZEL KISA BİR LİRİK ŞİİRDİ AMA ÇOK ŞEY ANLATIYOR.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR....
Evet arkadaşım sahilde yazdım dizelerimi. Kızım İsveç'te,eşim de yanına gitti. Ameliyatlı olduğum için gidemedim. Özlem ve ayrılık rüzgarları esiyor. Teşekkür ederim güzel desteğin için. Sevgiler İzmir'den.
O koca şehirlerde insanlar zaten birbirine yabancı. Sevinçlerde çoğalmanın, kederlerde azalmanın yeganesidir sevilen. O da yoksa eğer ne yaman çiledir hayat, başka bir deyişle yaşayan bir ölüdür kalpler... Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı diyor bir türkümüz. Anlam deryasını öz ifadelere sığdıran bir seslenişti yine. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
Evet hocam haklısınız ayrılık çok zor. Kızım İsveç'te eşim de yanına gitti. Ameliyatlı olduğum için gidemedim. Son günlerde özlem ve ayrılık rüzgarları esiyor. Teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Saygılar İzmir'den.
Ayriliklarin ASK sarkilari hüzünlü olur.. dilerim, ask sarkilariniz hüzünde uzak kalir.. sair söyle der: . . . Kimi insan bilir, baliklarin cesidini.. Kimi insan ezbere sayar yildizlarin adini benisem hasretlerin..
Umarim ayriliklariniz uzun süreli olup, "HASRETE" dönüsmez.. selam ve saygilarimla...
Düşlerim takıldı Geceye. Denizin tuzuna Gözyaşlarım. Sen yoksun Yalnızım. Mahzun üzgün Sevdalıyım. Aşk şarkıları Söylüyorum. Ayrılanlar için Bu şehirde.
hüzün sarmış canısını neden bitanesi güzeldi dizelerin sevgimlesin
Eser anlamlı ve özel...
Tebriklerim gönül sesine....
Sevgilerimle arkadaşım...