portakal çiçeği koklamak vardı dikensiz bir gül bedeninde beyazyeşile dönmeden önce güneşi turuncuya boyamadan yüreğindeki maviye doyamadan portakal çiçeği koklamak vardı 23 Nisan’da aşk tadında...
bugün 23 Nisan’dı çocuklara çocuk ruhu taşıyan büyüklere biz çocuklar gibi şendik zaman geldi Dünya’yı yendik boyadık gökyüzünü maviye güneşi turuncuya, terimizle Ay ve yıldızı bayrak yaptık kan Kırmızı zemininde potakal çiçeği beyazı ile
portakal çiçeği koklamak vardı bağımsız memleket özleminde bir uçtan diğer uca, asice kan kırmızıgül teninde beyazyeşile dönmeden önce yerine başka bir şey koymadan portakal çiçeği koklamak vardı 23 Nisan’da aşk tadında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
23 Nisan'da aşk tadında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
23 Nisan'da aşk tadında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyazın özgürlüğü, yeşilin enginligi, turuncunun sıcaklığı hissettirdigi ve tek bır dünya dilinin konuşulduğu sonsuz sevgiye açılan bır kapıya doğru yürümek ne guzel olurdu..
Şiirinizde hissettirdiğiniz icin teşekkürler.Portakal ağacı sarkısı dedim şiirinize.. Saygılarımla GC7
teşekkürler ediyorum güzel yorumunuz için, portakal ağacı şarkısı olsun isterim elbet ama beste yapmayı beceremediğim için şiirce bıraktım sayfaya....
"Beyazın özgürlüğü, yeşilin enginligi, turuncunun sıcaklığı hissettirdigi ve tek bir dünya dilinin konuşulduğu sonsuz sevgiye açılan bır kapıya doğru yürümek ne güzel olurdu.." aynen katılıyorum bu değerlendirmenize ve bir kere daha teşekkür ediyorum...
portakal çiceği koklamak vardı kapatıp gözlerini bütün gizlere bir uçtan diğer uca bir vaha yanarken gönüller de ..seviyorum diyebilmek vardı sevilene gözlerinin içine gülerek ve sarılmak doyasıya hasretlere gidin diyerek
Şiirinizde hissettirdiğiniz icin teşekkürler.Portakal ağacı sarkısı dedim şiirinize..
Saygılarımla
GC7