Kuruntular bitirdi izlenmekten yoruldum Sıkarak boğmayacak bir dünya istiyorum. Yazdığım kelimeden insafsızca soruldum Batıdan doğmayacak bir dünya istiyorum.
Gönlümü mesut edip hücrelere can katıp Ruhumu incitmeden gözleriyle taratıp Dertlerimi silerek beni baştan yaratıp Kalbime sığmayacak bir dünya istiyorum.
Yüreğim kan ağlıyor bakmayın güldüğüme Beklentiler çıkmazda umutlar gitti güme Mehtabımı bozarak çöreklenip üstüme Hışımla yağmayacak bir dünya istiyorum.
Turnayla selam salıp semada gezdirecek Mutluluk bulutuyla gözyaşı süzdürecek Sevgimi yelken yapıp deryada yüzdürecek İkrarda ağmayacak bir dünya istiyorum.
OZANMERDAN mazinde renkli sayfalar kayıp Çaresiz bıraktılar kuşkuyla yalanlayıp Kıskançlık güdüsünü nefretle harmanlayıp Hicranla yığmayacak bir dünya istiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DÜNYA İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DÜNYA İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dileğin dileğimdir değerli dost.İnşalah böylesi bir dünya da nefes almak mümkün olur.Varolsun yetkin kaleminiz.Teşekkürler bu güzel eser için.Selam ve hürmetlerimle.
Yüreğim kan ağlıyor bakmayın güldüğüme Beklentiler çıkmazda umutlar gitti güme Mehtabımı bozarak çöreklenip üstüme Hışımla yağmayacak bir dünya istiyorum.
HER İNSAN BÖYLE GÜZEL BİR DÜNYANIN ÖZLEMİNDE DEĞERLİ DOST ,İNŞ BU ARZULAR GERÇEKLEŞİR BİZ GÖÇMEDEN TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI KALBEN DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA.
OZANMERDAN mazinde renkli sayfalar kayıp Çaresiz bıraktılar kuşkuyla yalanlayıp Kıskançlık güdüsünü nefretle harmanlayıp Hicranla yığmayacak bir dünya istiyorum. İnsanlar fazla sıkılmaya kuşkuyla takip edilmeye maruz kalırlarsa hayatları zindana döner arkadaşım.Haklı dizelerini kutluyorum, harika bir resim DENİZ,OZANMERDAN VE SANDALLAR...huzurlu ve mutlu olmanı dilerim selamlar usta şair arkadaşım.
Mutluluk bulutuyla gözyaşı süzdürecek
Sevgimi yelken yapıp deryada yüzdürecek
İkrarda ağmayacak bir dünya istiyorum.
Samimi ve içten duyguların dizelere aktarımı çok güzeldi.
Her şey gönlünüzün istediği gibi olsun.Selam saygılar.