Konu şehit olunca ; sırtıma bir yük biner Göğse oturur mazim; kovalasam da gitmez Göz pınarım kurudu, yakışı köze siner Şehitten kan damlıyor, bu acı hiç mi bitmez . Yemin sürdüm namluya, gez göz arpacık ile Kaybettim duyguları, sormam ki kim ne kadar Zaten yandım bin defa, elbet düşer menzile Şehitten can damlıyor, bu acı niçin bitmez . Dönme değilsen eğer; kiliseyle işin ne Güven duymam ki sana; yaktığın can müminse Onlar Allah yolcusu; erer kereme yine Şehitten yaş damlıyor, bu acı neden bitmez . Kafir domuz kudurmuş, iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak, üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin, bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor, bu acı nasıl bitmez . Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli, kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma, od koyacam çarkına Şehitten ah damlıyor, bu acı afla bitmez...
(22.04.2012) AZAP...
DOST GÖNÜLLERDEN İNCİLER...
ŞEHİT HER GÜN CANLANIR BU TOPRAĞIN BAĞRINDA. KAHPE DÜŞMAN VAHLANIR, DAĞLARI BAŞLARINDA....
TÜKETEMEZ HİÇ KİMSE, YÜCE TÜRK MİLLETİNİ. ALACAKTIR ÖCÜNÜ, YOK EDECEK HEPSİNİ.....suzan çelik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kafir domuz kudurmuş, iblisi bile geçer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kafir domuz kudurmuş, iblisi bile geçer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; GÖNÜL SESİNİZİN KIZGINLIĞI DİZELERE NEFİS AKMIŞ VE BU GÜZEL ŞİİR ORTAYA ÇIKMIŞ.BİZİ O ZAMAN O HALLERE, BU ZAMANDA BU HALLERE DÜŞÜRENLER VE DÜŞÜRMEYE ÇALIŞANLAR UTANSIN. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli, kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma, od koyacam çarkına Şehitten ah damlıyor, bu acı afla bitmez...
___________________________Kafir domuz kudurmuş, iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak, üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin, bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor, bu acı nasıl bitmez . Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli, kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma, od koyacam çarkına Şehitten ah damlıyor, bu acı afla bitmez...
(22.04.2012) AZAP...
DOST GÖNÜLLERDEN İNCİLER...
ŞEHİT HER GÜN CANLANIR BU TOPRAĞIN BAĞRINDA. KAHPE DÜŞMAN VAHLANIR, DAĞLARI BAŞLARINDA....
TÜKETEMEZ HİÇ KİMSE, YÜCE TÜRK MİLLETİNİ. ALACAKTIR ÖCÜNÜ, YOK EDECEK HEPSİNİ.....suzan çelik... _______________________________________________________
Yine Harikulade yansımış coşkularınız, yürek sesleriniz, değerli usta Kadri bey. Güven ve cesaret veren seslerdi, mesajlardı. Anlayıp da anlamazlıktan gelen gafillerin kulaklarına küpe yerine kocaman deve çanları olsun bu duyarlığı, anlamı harikulade güzel şiir. O deve çanları sesleri onların kulak zarlarını patlatsa da imana gelirmi kafirler acaba? Hiç sanmam... haçlı seferleri zamanlarından bu yana yüzlerce defa ders verildi, ağızlarının paylarını aldılar da yine de domuz inatlarından, hain davranışlarından vazgeçmediler. Yalnız bir gerçeği çok iyi anlamışlar: Milyonlarca TÜRKÜ şehit etseler de bu ülkeyi bu cennet vatanı ve kutsal toprakları ele geçiremiyeceklerini öğrenmişler. O nedenle TÜRKLÜK şuurunu, gerçek mümin dayanışmasını parçalamak için içimize nifak sokmak, içimizden hainlar üretmek ve tutmak yolunu seçmişler. Maalesef bunda da kısmen başarılı olmuşlar, sebepsiz ve anlamsız derin uykularımız, gereğinden fazla rahatlama ve boş verme duygularına kapılmamız, "Su uyur, düşman uyumaz" düsturunu unutmalarımız sayesinde, hain domuzlar, sinsi kurtlar, gibi bünyelerimize sızmış ve içimizden bizi vurmaya başlamışlar. Bizler, bizlerin bu menhus gafletini, acıyla, intizarla, seyreden milyonlarca şehidimizi, bu intizar ve elem seslerini hep duymazdan gelmişiz. Varsa - yoksa, anların imkanlarını kullanarak yaşamayı terih etmiş, geleceğin emin ve muhkem kaziyelere bağlanması gerektiğini hep ötelemişiz. Bu nedenle geldiğimiz, ve içinde bulnduğmuz kaoslar sebepsiz ve nedensiz değildir. Toplumsal yönetim zaafiyetinin ve kötülüğünün acı faturalarını öder duruma gelmişiz. BUNDAN KURTULMAK GEREKİR. BUNUN İÇİN TOLUMSAL, İNANÇLI, İNSANLARIN BİRİBİRLERİNE SONSUZ SEVGİ ODAKLI DAYANIŞMALARI GEREKLİ, SİLKİNİP KALKMALARI, İNSAN VE YURTTAŞ OLMANIN GEREĞİNİ YAPMAMIZ GEREKLİDİR HER DURUMDA. YOKSA DOMUZ VE KURT TAVRAINI BENİMSEMİŞ OLANLARIN ŞER EĞLEMELRİNİ YENİP YOKETMEK, LAF YARIŞTIRMALARI İLE ASLA MÜMKÜN DEĞİLDİR. DEĞERLİ USTA BU ÇALIŞMANIZ, BİR ŞİİRİN ÇOK DAHA ÖTESİNDE ANLAMLI MESAJLAR VERMEKTEDİR, ÖNEMLİ GÜNLERİMİZİN ANLAMNI VE YÜCELİĞİNİ BELİRMESİ VE YANSITMASI BAKIMINDAN. BANA DA SONSUZ DUYGU SELİ YAŞATTINIZ SAĞOLUNZ, YÜREĞİNİZE, KALEMİNZE VE İLHAMINIZA BİNLERCE SAĞLIK DOST ŞAİRİM KADRİ BEY, SİZİ ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERMLE SELAMLAYIP KUTLUYORUM.. KEMAL POLAT
100 SENEDİR HÜZÜNLÜYÜZ DOST TÜM SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ VE KİLİT NOKTALAR ELLERİNDE BİZ İSTİKLAL SAVAŞI YAPTIK ONLAR HERŞEYİMİZİ ALDI ALIYORLAR LOZANDA BU İŞİ GÖTÜRDÜLER MEMLEKETİ ÇÜRÜTTÜLER DEĞERLERİMİZİ YOK ETTİLER...DÖNME VE SATILIKLAR ATILMADIKÇA BU İŞ BİTMEZ DOST ÇOK TEŞEKKÜR EDER SEVGİ VE SAYGILAR SUNARIM...
Dün çok sevdiğim melek gibi bir arkadaşım şehit oldu şiir fena dokundu:( yüreği güzel Kadri hocam sizi çok seviyorum yüreğinize sağlık her daim sevgi ve saygılarımı sunuyorum...
ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN BİZEM BİZ OLDUĞUMUZUN ÖNEMİNİ KAYBETTİRMEK İSTİYORLAR CAN...DÖNME VE SATILIKLAR ATILMADIKÇA BU İŞ BİTMEZ DOST ÇOK TEŞEKKÜR EDER SEVGİ VE SAYGILAR SUNARIM...
Dünya da Nübüvvetten sonra en yüce makam şehitliktir. Tabii ateş düştüğü yeri yakar.Şehid anne babalarının yüreği yanıyordur elbet.Bizimde. Ama Rabbim mahşerde onları n şefaatinden ve komşuluğundan ayırmasın. Konu çok güzel ve önemli. Tebrikler. Sağlıcakla efendim.
Konu şehit olunca ; sırtıma bir yük biner Göğse oturur mazim; kovalasam da gitmez Göz pınarım kurudu, yakışı köze siner Şehitten kan damlıyor, bu acı hiç mi bitmez . Yemin sürdüm namluya, gez göz arpacık ile Kaybettim duygular,ı sormam ki kim ne kadar Zaten yandım bin defa, elbet düşer menzile Şehitten can damlıyor, bu acı niçin bitmez . Dönme değilsen eğer; kiliseyle işin ne Güven duymam ki sana; yaktığın can müminse Onlar Allah yolcusu; erer kereme yine Şehitten yaş damlıyor, bu acı neden bitmez . Kafir domuz kudurmu,ş iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak, üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin, bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor, bu acı nasıl bitmez . Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli, kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma, od koyacam çarkına Şehitten ah damlıyor, bu acı afla bitmez...
Kafir domuz kudurmu,ş iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak, üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin, bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor, bu acı nasıl bitmez .
can abim yüreğin dert görmesin harika bir şiir okudum
Her şey şiirin özünde açıkça anlatılmış söze hacet kalmamış duyarlı kaleminize canı gönülden tebrikler üstadım.Gönül sesinize sağlık saygı ve selamlarımla..
Sayın AZAP, bıçağı kemiğe dayıyorlar... Hiç mi hiç aymıyorlar... Karıştıran parmağı bir türlü görmüyorlar... Evet , genç bir nesle yazık ediyorlar... Bu duygulu ve gerçekçi şiirinizden dolayı tebriklerimi ve saygılarımı sunuyorum.
EN AZ BİZDE DÜŞMAN KADAR CESARETLİ OLMALIYIZ ONLAR UTANMAZLAR YA...DÖNME VE SATILIKLAR ATILMADIKÇA BU İŞ BİTMEZ DOST ÇOK TEŞEKKÜR EDER SEVGİ VE SAYGILAR SUNARIM...
İşte bu da bizim bitmez imtihanımız ağabeyim; haini bol, arkadan vuranı bitmeyen, sıkışınca sinemize, kollarımıza koşanlar genişte elle işbirliğine girer ve genlerindeki hainliği ortaya koyar; iblis iblisliğini yapacak elbette, ancak bizler her zaman dik durmasını bileceğiz... Duyarlı bir şiir okudum, Allah sizden razı olsun... Selam ve saygılarımla...
Hainler her dönemde hainliklerini gösterdi. Her halde tarih bilmiyor bunlar. Türke kefen biçenin sonlarının ne olacağını unuttular. Kaleminiz dert görmesin. Selam ve saygılarımla.
Kafir domuz kudurmuş iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor bu acı nasıl bitmez . Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma od koyacam barkına Şehitten ah damlıyor bu acı afla bitmez...
Bu haftanın anlamına uygun güzel bir şiir okudum kutluyorum yüreğinize sağlık selamlar..........
Hak hukuku bilmezsin; yaktın kendi ırkını Çürüttün dağda nesli kir ektin namusuna Ant içtim ki Hakk’ıma od koyacam barkına Şehitten ah damlıyor bu acı afla bitmez...
. Kafir domuz kudurmuş iblisi bile geçer Sırtını yere vurmak üstüme farzdır elbet Diz çökertileceksin bil ki hiç kalmam naçar Şehitten vah damlıyor bu acı nasıl bitmez
başlığı ile müstesna bir şiir ne diyelim kahrolsun emperyalizm..kominizm..siyonizm...yaşasın islam...ve kemalizm
Muhterem hocam hislerimize tercuman oluyorsunuz yüce duyguları olan hakikatları gören yürek, dönen şer işlere dayanamaz ateşi onu yakar düşen her şehidin kanı kor olur yüreğine ama malesefki kınalı kuzularımızı domuz damına sokmaya çalışıyor gafiller domuz hergün kuzularımızı parçalıyor bu dönmeler timsah göz yaşları döküyorlar bunu çok iyi bilmeliyizki küfre rıza küfürdür kafirden medet umulurmu ardına takılınırmı bu ihaneti bu milletin öz evlatları yapmaz bu dönmelerden gayrı. Hocam 200 yıldır filim üstüne filimler oynatılıyor bizlere perde perde izletiyorlar uygulamalı,son perde Natoya girişimiz Mehmetcikten Natocuk'a dnüşümü son perdede ittifak safsatasıyla hırıstıyanlaştırılmamız olacaktır herhalki Allah Necip Türk Milletinin ferasetini beşaretini yüceltsin kendine getirsin içimizdeki sebataist dönmelerden kurtaralım yoksa bizim yüreğimizi şehit ateşi yakmaya devam edecektir.Allaha imanım odurki Allah Peyganberin mührünü çamura düşürmeyecektir düşmanların dimağının alamayacağı belalarla kahru perişan edecektir inşaALLAH.Dost yürekli hocak selam ve dualarla kalın.Yazan elleriniz dert görmesin efendim.
Bu Necip Millet dara düştüğünde şanlı türk anaları ne imanlı cengaverler doğurur cenk meydanlarına salarTürk tarihi bu ulu insanlarla dolu tarih yeniden tekerrür eder inşaAllah biz gücümüzün yettiğince dilimizin döndüğünce zikrimizi fikrimizi durmadan dinlenmeden anlatmalıyız inşaAllah yüreklere çesaret feraset olur Millet olarak ya Allah deriz günü gelince Dost hocaç hürmetlerimle selam ve dualarla kalınız.
Bilmukabele Muhterem hocam doğru dersiniz inşaAllah bu Millet kendine gelir düşmanını tanır haddini erkenden verir dileğimiz selam ve dua ile kalınız efendim.
BU SABAH OKUDUĞUM EN GÜZEL ŞİİR DESEM YERİDİR . KONU ŞEHİT VATAN BAYRAK OLUNCA BEN ÖMRÜMÜ ADARIM. GÜZEL İNSAN YÜREĞİNE SAĞLIK. KANADI GÖNLÜMDEKİ YARA. BELGELİ...
üstadım dağladın yürekleri. usta kalemin duyguları farklı düşüyor mısralara. resim şiirin özüyle bütünleşmiş. kıymetini bilmeyenler acısını çekerler. biz acıları boşa çekmiyoruz. şiir nefisti.çok güzel manzum bir eser olmuş. kalemin daim olsun.
Sevgili üstadım konu Şehit olunca Melekler bile susarken benim dilim de lal olur Yazdıran yüregin nur olsun kalemin daim ömrün uzun olsun taktirle kutluyorum yürek sesini
Dönme değilsen eğer; kiliseyle işin ne Güven duymam ki sana; yaktığın can müminse Onlar Allah yolcusu; erer kereme yine Şehitten yaş damlıyor bu acı neden bitmez
TÜM ŞEHİTLERİMİZİN MEKANI CENNET OLSUN AMİN DUYARLI YÜREGİNE SAGLIK ÜSTAD SAYGILAR.
Kutlarım şiir çok güzeldi saygıyla anıyoruz sevgileri yüreklerde altınla paha biçilemz ve altından daha da kııymatli kafeslerde hocam.... Selamlar saygılar...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 4/22/2012 5:49:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dönme değilsen eğer; kiliseyle işin ne Güven duymam ki sana; yaktığın can müminse Onlar Allah yolcusu; erer kereme yine Şehitten yaş damlıyor bu acı neden bitmez . Allah mekanlarını cennet eylesin şehitlerimizin.Allah vatanımızı her türlü tehlikeden korusun genç filizler artık düşmesinler toprağa.Anlamlıydı şiirin kutlarım abim selam ve dua ile.
aynennnnnnnnnn,kurumadı kökleri ermeni tohumlarının..bu ülke şuanda aynı Atanın geçliğe hitabında söylediklerinin aynını yaşıyor,ne oldu o asil kanlara neden bu boyun eğmişlik,yakında ülke savunmasız kalacak korkarım.vicdanlar pula satıldı,askerin kışlası silivri oldu,adaletin şaşmaz terazisi şaşı oldu,örtü başa mihman olup,baştaki kıldan gayrısını örtmeye koyuldu yazık yazık ne zaman ölü toprağı attılar üzerimize. kutlarım duyarlı yüreği
Rabbim mekanlarını cennet etsin şehitlerimizin. Acı düşen hanelerindekilere sabır versin. Öyle oyunlar oynanıyor ki vatanımız üzerine gücümüz yetmiyor değiştirmeye.İnşallah biter bu acılar. Tebrikler,saygılar.