Sana bir beyaz veriyorum sevgilim, Canın ne istersen yazabilirsin üstüne, Hayallerini çiz istersen istediğin renge, Aşkın suratına ellerini bas Alnını karışlarım dercesine boyalı ellerinle Bu beyaz sadece sana has, Kirlenmede sırası yok hani, Karalayabilirsin beyazında beni, Hem de öyle kalıp şekilleri yok, Canın istediği gibi.
Hadi bir şiir yazalım, Sen düşler ülkesinden yolla mısralarını, Dizelerime işleyeyim ismini, Gün düşsün üstümüze gezerken dağ taş, Sevişirken ay saklasın bizi, Gizlensin bulutların ardına, beyazında telaş, Acele etme sevgilim bu beyaz senin, Şiirini yaz aşkın işte yavaş yavaş, Yaşadığımız gibi hemen tüketmeyelim.
Sana bir beyaz veriyorum, İstersen bugün bu beyazın üstüne, Çirkin gördüğün ne var ise hayatta, Onları çizebilirsin mesela, Eşinin gözlerine bakıp aldatan adamı, Gecenin koynunda ihaneti yaşayan kadını, Yaratanın huzurunda maddi hesap yapanı, Kardeşim derken parayı düşüneni, Yan komşusu açken kelle kebap yiyeni, Üçkâğıtçıyı, dolandırıcıyı, kendini kandıranı, Çiz ki öğrensin cümle âlem, Ben adam edemedim ama bu kısacık ömrümde, Hizaya getirirsin belki hepsini birtanem.
Sana bir beyaz veriyorum kadınım, İstersen yaz sevdamızın romanını, İstersen karakalem çalış üstünde doya doya, Hayat yazmış zaten kara yazımızı, Yazımı yaz sevgili beyazla, İstersen nasıl sevdiğini anlat, Bu beyaz senin aşkımın akı, Başka türlü geçmiyor hayat Ben beyaza sensizliğimi yazdım. Gözyaşlarım yıkadı beyazı, Sana olan aşkımı anlatamadım. Çünkü aşkına açım, sensizliğe tok, Anlatamadım bir tanem beyazda aşkı, Aşk sensin, senden başka cümle yok. O yüzden nağmelerle anlatıyorum aşkım seni, Dinlediğin müzik beyazaşk senfonisi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZ AŞK SENFONİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZ AŞK SENFONİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli kardeşim sayfanıza yeni şiir varr mı diye gelmiştim, bulamadım ama bu nefis eserinizi arkama yaslanarak dinlemekten yine büyük bir haz aldım; Allah kaleminize, sesinize zeval vermesin ki her zaman böyle nefis eserler okuyup, dinlenebilelim... Kalbi selam ve saygılarımla....
Fon muhteşem şiir muhteşem sen de muhteşem ne diyeyim Alllah aşkına 5 ten yüksek puanda yok:)))Harikasın arkadaşım.BU arada rehperim uçtu bir ara, ara beni selam de bende numaranı kaydedeyim sana çaktırmadan...:)))
Sana bir beyaz veriyorum kadınım, İstersen yaz sevdamızın romanını, İstersen karakalem çalış üstünde doya doya, Hayat yazmış zaten kara yazımızı, Yazımı yaz sevgili beyazla, İstersen nasıl sevdiğini anlat, Bu beyaz senin aşkımın akı, Başka türlü geçmiyor hayat Ben beyaza sensizliğimi yazdım. Gözyaşlarım yıkadı beyazı, Sana olan aşkımı anlatamadım. Çünkü aşkına açım, sensizliğe tok, Anlatamadım bir tanem beyazda aşkı, Aşk sensin, senden başka cümle yok. O yüzden nağmelerle anlatıyorum aşkım seni, Dinlediğin müzik beyaz aşk senfonisi.
BAKİ EV ELERIN VAR OLSUN ŞEN VE ESEN KALIN SEVGİYLE KALIN DOSTÇA KALIN SEVGİLER
Sana bir beyaz veriyorum, İstersen bugün bu beyazın üstüne, Çirkin gördüğün ne var ise hayatta, Onları çizebilirsin mesela, Eşinin gözlerine bakıp aldatan adamı, Gecenin koynunda ihaneti yaşayan kadını, Yaratanın huzurunda maddi hesap yapanı, Kardeşim derken parayı düşüneni, Yan komşusu açken kelle kebap yiyeni, Üçkâğıtçıyı, dolandırıcıyı, kendini kandıranı, Çiz ki öğrensin cümle âlem, Ben adam edemedim ama bu kısacık ömrümde, Hizaya getirirsin belki hepsini birtanem.
Anlatamadım bir tanem beyazda aşkı, Aşk sensin, senden başka cümle yok. O yüzden nağmelerle anlatıyorum aşkım seni, Dinlediğin müzik beyaz aşk senfonisi.
Tebrikler gönül sesi anlamlı dizelere....esenlikler şair...
Bir nehir akışı vardı. Çok katmanlı lirik duyguların belirleyici etkileriyle o akışa kapıldım Baki kardeşim.Hiç tükenmemeliydi.Tükenmeyen beyazlar hep ömründe olsun dilerim... Sevgi ve şiir tadıyla...
Ben şiir kadar resim çizmeyide severim hele beyazın tonlarıyla tuval üstünde dans etmeği ....kar'ı sevmemde beyazlığından saçlarımı da sevmem ondandır ondan...bence beyaz namustur şerefin sertifikasıdır....belkide şiir'ini bu kadar sevmem de beyazı nakış gibi işlemendendir...Şair ne dersin ?
Kadir haktan TÜRKELI tarafından 4/23/2012 10:54:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
can üstadım, beyazla ilgili düşüncelerini paylaşıyorum ki gönül birliği etmemizden değil midir bir çatıda aynı şiiri solumamız... var ol canım abim var olasın
merhaba ne güzel bir sevgi beyaz ak diyebilecek kadar seven yüreği şirini beyenerek okudum hayranlıkla dinledim bir kadının duymatan hoşlandığı bir tanem ve kadınım sözü yüreğin var olsun hep beyaz kasın aşkın sevgi ile kal
güzel olan herşey takdire şayandır bu yüreğin güzel sesi yazılan nasıl beyenmem ben çok teşekkür ederim yüreğin var olsun fırsat buldukkca okumayı sevdiğim güzel şiirlerin var kutlarım
Beyaz ya da ak aşk için bundan daha saf, daha temiz, daha güzel betimleme olur mu; olmaz...Kıymetli kardeşim şiirlerinizde hem böylesi naif tasavvurlar ve hem de farklı bir solukla yaptığınız anlatımlar okumaya değer ve hele sesli olunca da bir başka haz veriyor insana... Şiir gibi bir hayat dileğimle selam ve saygılarımı bıraktım...
Sana bir beyaz veriyorum, İstersen bugün bu beyazın üstüne, Çirkin gördüğün ne var ise hayatta, Onları çizebilirsin mesela, Eşinin gözlerine bakıp aldatan adamı, Gecenin koynunda ihaneti yaşayan kadını, Yaratanın huzurunda maddi hesap yapanı, Kardeşim derken parayı düşüneni, Yan komşusu açken kelle kebap yiyeni, Üçkâğıtçıyı, dolandırıcıyı, kendini kandıranı, Çiz ki öğrensin cümle âlem,
Derin anlamları vardı şiirinizin.Zaten beyaz renk saflığı ve duruluğu temsil ediyor. Sevgiliye hitapederken düşündürücü duygular dikkat çekiyordu. Yorum da çok duyarak okunmuş Beğeniyle ve takdirle dinledim.Kutluyorum
şair yine sırma merdivenlerini kurmuş göğe ve yıldızlar kar beyazı yorgan misali örtünmüş hüznünü.. pimi çekilmiş,salkım saçak bir şiir di yine.. sen, sözcüklerinin duvarlara çarpmasına engel olmuyorsun ya, can hep çocuk gülüşlerinle kal dengesine dünyanın.. üstelik sırılsıklam yalnızken bile..Sevgilerimle.
Müzik çok güzel fon harika beyaz gül ve beyaz aşkın senfonisi. Konuştuğumuz gibi kasmadan içten samimi sıcacık biz gibi içimizden biri gibi. Seviyorum böyle şiirleri. Çok güzeldi sözler. Müzik ve seslendirme de çok güzel olmuş.Emeğinize nefesinize sağlık. Dostlukla kalın.
Sana bir beyaz veriyorum sevgilim, Canın ne istersen yazabilirsin üstüne, Hayallerini çiz istersen istediğin renge, Aşkın suratına ellerini bas Alnını karışlarım dercesine boyalı ellerinle Bu beyaz sadece sana has, Kirlenmede sırası yok hani, Karalayabilirsin beyazında beni, Hem de öyle kalıp şekilleri yok, Canın istediği gibi. ........................................ hani beyzalık saflıktır ya aslın da sevginin göztergesi dir içtence ve en özeli yürekten yüreğe al ciz karala ama sakın ellere uğratma tebrık ederım dost sair senı ve dızelerını cok guzledı hatta mukammeldı
Bir nehir akışı vardı. Çok katmanlı lirik duyguların belirleyici etkileriyle o akışa kapıldım. Hiç tükenmemeliydi.Bu özgün ve yetkin şiirinden dolayı sevgili kardeşim Baki kutluyorum seni yürekten.Erdemle. Sevgi ve şiir tadıyla...
Sana bir beyaz veriyorum sevgilim, Canın ne istersen yazabilirsin üstüne, Hayallerini çiz istersen istediğin renge, Aşkın suratına ellerini bas Alnını karışlarım dercesine boyalı ellerinle Bu beyaz sadece sana has, Kirlenmede sırası yok hani, Karalayabilirsin beyazında beni, Hem de öyle kalıp şekilleri yok, Canın istediği gibi.
Hadi bir şiir yazalım, Sen düşler ülkesinden yolla mısralarını, Dizelerime işleyeyim ismini, Gün düşsün üstümüze gezerken dağ taş, Sevişirken ay saklasın bizi, Gizlensin bulutların ardına, beyazında telaş, Acele etme sevgilim bu beyaz senin, Şiirini yaz aşkın işte yavaş yavaş, Yaşadığımız gibi hemen tüketmeyelim.
Sana bir beyaz veriyorum, İstersen bugün bu beyazın üstüne, Çirkin gördüğün ne var ise hayatta, Onları çizebilirsin mesela, Eşinin gözlerine bakıp aldatan adamı, Gecenin koynunda ihaneti yaşayan kadını, Yaratanın huzurunda maddi hesap yapanı, Kardeşim derken parayı düşüneni, Yan komşusu açken kelle kebap yiyeni, Üçkâğıtçıyı, dolandırıcıyı, kendini kandıranı, Çiz ki öğrensin cümle âlem, Ben adam edemedim ama bu kısacık ömrümde, Hizaya getirirsin belki hepsini birtanem.
Sana bir beyaz veriyorum kadınım, İstersen yaz sevdamızın romanını, İstersen karakalem çalış üstünde doya doya, Hayat yazmış zaten kara yazımızı, Yazımı yaz sevgili beyazla, İstersen nasıl sevdiğini anlat, Bu beyaz senin aşkımın akı, Başka türlü geçmiyor hayat Ben beyaza sensizliğimi yazdım. Gözyaşlarım yıkadı beyazı, Sana olan aşkımı anlatamadım. Çünkü aşkına açım, sensizliğe tok, Anlatamadım bir tanem beyazda aşkı, Aşk sensin, senden başka cümle yok. O yüzden nağmelerle anlatıyorum aşkım seni, Dinlediğin müzik beyaz aşk senfonisi.
BAKİ EVKARALI.
Güzel bir anlatımdı dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Gözlerimi kapatsam, olanca zifirinin beyazında sen... Dudaklarına uzansam, öylece tutkuya bezensen... Ben seninle her şeyim. Aşk olur yüreğimden yüreğine her dua. Bir gün olsun kollarında mutluluktan ağlayıp gül kokulu gömleğini aşka ıslatmak ihtimali olmasa da, sen hep ol sevgili. Dudaklarının bir öpüşlük şifasına silinsin yaralarım. Tutkumuzun en güzel tonu düşsün utangaç yanaklarına, yaşlarını okşadığım parmaklarımdan. Baharı geciktiren uzun yollara inat, çok sev, canına sar, ruhuna kat, sana karıştır beni… Gözlerinin karasından konsun beyazlara rengarenk alâim-i sema... Düş ertesi sabahlara ser avuçlarından baharı. Benim aşktan başka yolum, aşkımın senden başka baharı yok sevgili. Gel! Gel ki; gülüşlerine karışsın sevinçlerim. Gel ki; bayram etsin lâl düşlerim.
İclal Aygün
Söylenecek birşey kalmamış. Ustam söylemiş ne varsa. Bana düşen gözlerimi kapatıp kıyasıya yaşamak her dizeyi. Sonsuz tebrikler, saygımla.
Şiir çok güzel, seslendirmezseniz yazık olur. Dinlemekten mahrum kalırız. Ayrıca sera. arkadaşımızn yorumu içinde çok teşekkür ediyorum. Sayesinde bilmediklerimi öğrendim.
Yüreğinize sağlık. İnşallah en kısa zamanda dinlemekte kısmet olur. Saygılarımla...
Sana bir beyaz veriyorum kadınım, İstersen yaz sevdamızın romanını, İstersen karakalem çalış üstünde doya doya, Hayat yazmış zaten kara yazımızı, Yazımı yaz sevgili beyazla,
Hoş ve akıcı dil uslubu kullanılmış. kutlarım değerli kalemi. saygılar
beyaz dünyam şiirini seslendirmişsiniz mesajınız geldi ancak mesaj kutunuz kapalı olduğu için yazamadım nerden indireceğimi anlamadım ben tam olarak cevap verirseniz sevinirim saygımla
Darılıp-kırılmayacağınız ümidiyle! Bir okur g-özüyle:
Bu sevda sevgiliye sesleniş şiirinde; Özellikle "beyaz-sen-ben-bu-bir' kelimelerinin fazlaca kullanımı doğrusu yordu g-özümü.
Mesela:
"Hadi bir şiir yazalım ikimiz, Sen düşler ülkesinden yolla bana mısralarını," denilmiş.
Hadi bir şiir yazalım denilmesi yahut hadi şiir yazalım demek yeterliymiş. Zaten çoğul olduğundan ikimiz demek yahut 'bir' şiir yazalım derken bir kelimesini kullanmak ve hemen devamında alt dizede 'bana' demek gereksiz, fazlalık. Sen düşler ülkesinden yolla mısralarını demek kafiymiş.
Bu ve bunun gibi şiir bütününde kelime tekrarları olmasaymış seyreltilseymiş biraz daha üzerinde çalışılsaymış (-ki şiir teması belli, sevgiliye yazılmış; kavram karmaşası olacak bir durum da yok) daha hoş bir şiir olabilirmiş bu duygu-düşüncemi paylaşmadan geçemedim. Anlayışınıza sığınarak!
beyaz kagıda siyah kalemle yazılan kara kadere inat... Ben kara sayfalar oluyum gönül dalında Sen beyaz kalemlerle oynaş şakı aşkı aşkla
okudum okudum okudumm doymadım doyamadım büyük bir sabırsızlıkla seslendirme bekliyorum ... o müthiş yorumunuzla günümün ayması için bu dizeleri sizden duymak özümsemek harika olacak..
yazan kalem hisseden yürek hiç susmasın dileklerimle kutluyorum. Saygılarımla