(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuşun Kanadına Bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuşun Kanadına Bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş ile cemrelerin sıcaklığını hissettim önce, Sonrasında güzden firari sert esen rüzgârı. Saçak altından seyrine doyamadım yağmurun, Bulutların gizlediği bir dağdı bugün bahar.
Açık kapıdan atölyemize girmiş kedi yavrusu, Yürümeye dermanı yoktu, o daha fare kadar. Kardeşlerini de bulduk sununda kuytu köşelerde, Bir vicdan muhasebesiyle biberonda süttü bahar.
Serseri mayın misali çarpacağı hedefi arıyordu, Bazen terletip bazen tedbirsizleri üşütüyordu. Saçlardan lale bahçesine damlacıklar süzülürken, Yükselen ateşlerde kuru bir öksürüktü bahar.
Sevdası neydi malum, bulanık akan suların, Belki de öfkesiydi, yeşile hasret toprağın. Durulmaya yegâne sebebi vuslat olabilir ancak, Çelik kanatlara inen heybetli şamardı bahar,
En nihayet gün boyu yaşananların etkisiyle Ustanın gönül incilerinde mayalanmaktı bahar. 18.04.2012-Ahmet BOZTAŞ
Merhaba hocam. Şiirinizi okuyunca gün boyu şahit olduklarımın etkisiyle naçizane bir şeyler karaladım. Yorum sayfanıza armağanım olsun… Her zaman olduğu gibi özgün ve harika bir seslenişti yine şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…