o piti piti karamela sepeti şekerci dükkanı Alice harikalar diyarı’ndan bile güzel en sevdiğim tarafı şekerleri kendin poşetliyorsun bigün bir dükkan açmaya kalkışırsam bu, şekerci dükkanı olur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şekerci Dükkanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şekerci Dükkanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o piti piti karamela sepeti şekerci dükkanı Alice harikalar diyarı’ndan bile güzel en sevdiğim tarafı şekerleri kendin poşetliyorsun bigün bir dükkan açmaya kalkışırsam bu, şekerci dükkanı olur.
Güzel dizelerdi hoş bir şiir, şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
O değil de,bazen gerçekten de "Damar" konuları gündeminize alıp, damardan vuryorsunuz bizim yaşlarda ki okuyucularınızı... Ben şimdi, yine çocokluk yıllarımda ki Kadıköy'e, Beyaz Fırın'ın olduğu sokağa ve az aşağısında ki akidecilerin önünde durup,dakikalarca kavanozlarda parlayan akidelere baktığım günlere gittim tabi ki!...
Hanımefendi neyse ki sayın yok,sul şekerleri yemeden ben de yetiştim. Şöyle kabaca saydım kırkın üzerinde çeşit var. Büyük bir mahallenin merkezi yerinde çocuk parkının yanında olsun dükkan lütfen. Hergün ; Çocuklara seçmece ikişer tane, Gençlere birer tane Büyüklere yok :(( Tebrik eder hayırlı işler pardon şekerlemeler dilerim.
Eskiden kaç çeşit şeker vardı ki Şimdi şekerler Şekerlemelerle dolu bakkallar marketler Çeşit çeşit boy boy Limonlusu, çikolatalısı, kofretlisi Armağanlısı... Hangisinden alacağını şaşırıyor insan. Fiyatları da çok pahalı Yalnız para kazanmayı değil Çocukları da düşünürdüm Çok ucuza satardım şekerleri Ben şekerci olsam.
tebrikler kalem dostu..........açarsınızda şekerci bizde gelir alırız umarım....
efendim eskiden tatillerde satmak üzere babam şemşamer alırdı küçük bir kutunun içine doldururdum kağıtlardan külah yapardım dibi kalın bir çay bardağı da içine atardım hadiiiii çekirdekci taze kavruk çekirdekler var diye şehri sinema önlerini işte camii çıkışlarını tutardım oralarda satardım...gelin görünki akşam eved gelirdim bir hesap kitap zarar çıkardı :)) ara ara nerde hata yapıyoruz diye
meersem hem satmaya uğraşırken habirede yiyordum :)
e tabii dörtte birini yesem zarardıki akşamaçe yiyordum
sonra yemedimde kar etmeye başladıktı ama koltuğumun altında kavruk kavruk bir kokardı sormayın
şimdi onun gibi bence sizin dükkan zarar eder :))
saygılarımla çok çok güzeldi ne güzel ne varsa dökülmüş ama şeker dökülmüş....
bak çok iyi paketleme yaparım.
selamlarr ve sevgiler.