(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNİN BÜYÜSÜNDE KAYBOLDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNİN BÜYÜSÜNDE KAYBOLDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerin büyüsüne kapılıp, o gözlerde kaybolmak ve hep orda tutuklu kalıp göz bebeğine tutunup kalmak, doyumsuz bir eser kutlarım can abim usta kaleminiz hiç susmasın...
Ah...o gözler yok mu dedirten şiir. sevda yüklü,sevgi dolu,anlam ve anlatımı mükemmel bir hece. severek ve hazla okuduğum müstesna dizeler. tebrikler ve saygılarımla...HŞT
Gözler kalbin aynasıdır bir insanın iç yüzünü en doğru ve gerçekçi olarak gözleri ve cemalde ki güzelliği yansıtır onlar yalan söylemez ne mutlu size böyle güzelliğe sahipseniz saygılar Ozanmerdan..
OZANMERDAN kaşındaki oktayım Naçizane şu alemde noktayım Dokunmayın uzun süre şoktayım Gözlerinin büyüsünde kayboldum. Harika dizeler diğer şiirin gibi bestelenmeli...Gözlerinde kaybolayım...Ramazan Akça dün bu eseri şiirimin dili radyosunda okudu.Her ikinizide tebrik ederim.Selamlar.
OZANMERDAN kaşındaki oktayım Naçizane şu alemde noktayım Dokunmayın uzun süre şoktayım Gözlerinin büyüsünde kayboldum. Sevda dedikleri yaman bir bela İnsan kendini kaybediyor. Yüreğine kalemine sağlık.
çok güzeldi