Ah güzelim ayrılığa atılmış bir imzaydı gözlerin vurgun şarkılar gibi yarası öyle derin dokunamam, kanatır, sızlatır yüreğimi ağlasam da olmaz, bitmez ki kederim
Ah güzelim birtanem, karçiçeğim, özelim vurgun yemiş balıkçı gibiyim yalnız.., uçsuz bucaksız çöllerde çölde deniz olmaz deme sakın..! serabım var okyanuslar kadar ve gözlerin kadar derin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mutluluk (karçiçeğim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mutluluk (karçiçeğim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
takıntılı değilim zaten, sadece gülümsemek için söyledim... Hem ben uğur böceğinin uğurlu olduğuna da inanmıyorum... Benim için değerli olan sizin gibi yürekli insanlarla paylaşmak şiircelerimi... Bu benim için yeterli... :)))
Ne önemi var ki, siz okulda da sticker almak icin mı ders çalışırdınız yoksa?:))) O verilen böcüş icin kim karar veriyor ve aradıkları standart ne , hangi kritere istinaden veriyorlar bilemiyorum.
Ben bır iki kere aldım sanırım ama en az okunan ve en az sevilen siirlerdi hep... Bana hep aynı ınsanlarda dönüp duruyor gibi geldi sonradan.Önemli olan paylaşım gerisi boş...takmayınız...
En zor şartlarda toprağı yararak bütün saflığı ve temizliğiyle güneşe, insana merhaba diyen kar çiçeği, bazen bir çocuğun saflığını, bazen sevginin ten temiz halini yansıtır kar çiçeği....Kar çiçeği hayata açılan bir pencere, yarınlara umutla bakılan taze bir bahardır... Güzel bir anlatımla ahenkli bir şir okudum gönül sayfanızdan, candan kutluyorum yazan yüreği... Sevgiyle...
Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuza ve katkılarınıza, güzel bir anlatım buldum bende yorumunuzda...şiirdeki duygulara yakışmasının yanında güzel bir tarif olmuş kar çiçeği için...
Kutlarım
GC7