Az dedin; eksik dedin, yaşla- kuru karıştık, Nâzik hitâb edenle, tek kulvarda yarıştık! Doğru dedik; küstüler, gönül aldık- barıştık, "Anamur Muzu" aldım, mis kokuya alıştık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nîsanlık Yorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nîsanlık Yorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Az dedin; eksik dedin, yaşla- kuru karıştık, Nâzik hitâb edenle, tek kulvarda yarıştık! Doğru dedik; küstüler, gönül aldık- barıştık, "Anamur Muzu" aldım, mis kokuya alıştık.
ben küsmem valla;))) doğruyu söyleyeni de dokuz köyden kovmam;)))) anlamlıydı şiir..en zorudur insana yapılan eleştiriyi insanın kaldırması.. ve ne kadar aciziz bundan.. kısa ve özdü anlatılan.. kutlarım değerli şairi.. saygımla..
Bir şey diyeyim de şaş da kal: Demirel, Başbakanlığı sırasında demişti ya; Seksen sente muhtâcız!" O günden târih tut; bugünden bir yıl evveline kadar, it-hâl muzu almadım ve ikram edileni de yemedim. Bugün bile baktım; Tan-sa'nın önünden geçerken muzlara... yerlisi gelmiyor diye alıp- yemiyorum yine de. Bu konuda, Türkiye'de bu inadı sürdüren herhalde ilk on kişiden biriyim?.
Meyvenin it-hâline para vermek kanıma dokunuyor!.
Sizden bir de ricâm var; şiirlerinize, devamlı olarak gelip bakıyorum(bugün de)... nokta yok ise yorum yazmıyorum, bilesin. Eserin sonunda tek bir nokta olsa bile yeterlidir. Eklediğiniz eserler, ânında sayfama düşüyor; haberdârım.
Yaşla kuru karışalı çok oldu Hocam. Kadir Hocam nerelerde sesi soluğu çıkmıyor diye tam içimden geçirirken bugünkü yayanlanan şiirlerde isminizi gördüm. Sen ne dersen de. Korkma küsmeyiz. Doğruları söyleyeceğini biliriz. Yolu şaşırırsak bize kılavuz olacağınıda. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum. Allah'a emanet olasın.
Az dedin; eksik dedin, yaşla- kuru karıştık, Nâzik hitâb edenle, tek kulvarda yarıştık! Doğru dedik; küstüler, gönül aldık- barıştık, "Anamur Muzu" aldım, mis kokuya alıştık.
Nâzik hitâb edenle, tek kulvarda yarıştık!
Doğru dedik; küstüler, gönül aldık- barıştık,
"Anamur Muzu" aldım, mis kokuya alıştık.
SIRA DIŞI GÜZEL BİR DÖRTLÜK KUTLARIM ÜSTADIM