dön bana bak biraz yüzüme korkmadan bak ıslak gözlerime ellerini de ver ellerime dinle beni kulak ver sözlerime anlatmak istediğim çok şey var gönlüne, yüreğine ve gözlerine...
söylüyorum şimdi sana
mevsimlerden bahar aylardan Nisan oldu Yüreğim seninle mutluluk ve neşe doldu, karlar yağarken daha dün ellerim sıcacık gözlerin güneşim oldu
soruyorum şimdi sana
arkadaş, sırdaş belki ya da dost, yoldaş hayat arkadaşı hatta sevdalı ve en güzeli yüreğimden tutup beni benden alır mısın..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşim olur musun..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşim olur musun..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneşin ayın yıldızlar sana ışık olsun gittiğin her yerde mavi yüreklin seni bulsun bırak bu gece mavi rüyanda bir melek seninle olsun sevdiğin kişi senin güneşin olsun
harika olmuş, bunu yorum olarak kabul etmek yerine güzel bir dilek olarak alıyorum, algılıyorum... Çok teşekkürler.... İdil Üner'in Güneşim parçasını çok severim, keyifli dizeler...
İlhamınız bol sanırım.Bu durum nedir daha yazdığınızı yeni okumuş iken biri daha geliyor peşi sıra...hem de çok guzel bır siir daha.Kıskanmaya başladım cidden.Bana da karabasanlar geldiler yazdığım seyleri okumaya tahammül edemediğim icin sayfama yazamiyorum...
Neyse, sizinkini kutlarım yazacak kötü bır eleştiri bulamadım:)))
Saygı ve selamlarımla İlhamınız bol olsun diyecektim ama maşallah zaten iyi:) GC7
Çok teşekkür ediyorum, sağ olun var olun, ilhamla dolun diyorum.... Hissetmek, umut etmek ve biraz da hayal kurmaktan başka bir şey değil benim yaptığım. Önce hayal kuruyorum ve sonra bu hayalin üzerine bir çizik atıyorum sonra bu hayat oluveriyor sanırım... Bu arada kıskanılmak güzel, bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum ama unutmayın ki sizin de çok güzel duygularınız var ve çok çok güzel şiirlerinizi okuduk kıskanarak... Zaman hepimize gülümsüyor zamanı gelince ve içimizde kabarıyor denizlerimiz, sonra dalga dalga vuruyor kıyılarımıza, böyle düşünüyorum... Sizin de ilhamınız bol olsun dileklerimle selamlıyorum....
gittiğin her yerde mavi yüreklin seni bulsun
bırak bu gece mavi rüyanda bir melek seninle olsun
sevdiğin kişi senin güneşin olsun