Halkların kardeşliği idi sloganımız Gördüm ki kardeşliğe kıyıp da öldüren var Hiçbir fayda vermiyor feryadı figanımız Bizlere dost görünüp düşmanı güldüren var
Kardeş diye yıllardır şu bağrıma bastığım Sırtıma vurduğunda haince hançerini Şehidimin kanıdır toprak diye bastığım Kan aktıkça bitirdi kalbimdeki yerini
Mevzu vatan oldu mu hiçbir yürek çark etmez Güç gaflete düştükçe haine himmetteler Açılım denen zaaf onlar için fark etmez Devletten ayrılanlar nasılsa ümmetteler,
Tükenen umutlara yeni umut katalım Gönlünde umutsuzluk olmaz eski toprağın Esir tok yatmaktansa özgürce aç yatalım Çalıştıkça bulunur nimeti bol toprağın
Coşari, gafletteler verdiğin vekâletin Bu vatanı sevenler bu kadar da kör yatmaz Maneviyat duygusu kaybolmuş bir milletin Sabahına gün doğmaz, doğsa da aydınlatmaz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇILIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇILIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teslimiyetçi, ver kurtulcu zihniyetin bastığı yerde ot bitmeyeceği gibi, maneviyatını birilerinin icazetine teslim edenlerin yönettiği ülkenin sabahına güneş doğmaz, -tıpkı dediğin gibi- sevgili Coşari... Bunların dedeleri de böyleydi, kimi İngiliz mandasına tav, kimisi İtalyanın, bir diğeriyse Amerikanın. Soysuzluk damarına işlemiş bir sürünün, çobanı değişse de, zihniyeti değişmez. Yüreğine sağlık, kutlarım duyarlı yüreğini...
DİZELERİNİZ HARİKAYDI ÜSTADIM. AÇILIM DENİLİYOR DA NE YAZIK Kİ KÖSTEK OLANLAR OLMAYANLARDAN KAT BE KAT FAZLA. ZİRA ÇALIMI ESAS AÇILIM YAPILACAK VATANDAŞLARIN VEKİLLERİ İSTEMİYOR VE DE İSTETTİRMİYORLAR. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN ÜSTADIM HAYIR ETSİN. ZİRA BİZİ HEM İÇTEN HEM DE DIŞTAN DOST GÖRÜNÜP KUYUMUZU KAZAN O KADAR GÜÇ VAR Kİ SORMAYIN GİTSİN. BİR BİZİ BÖLE BİLSELER BAYRAM EDECEKLER BAYRAM... SAYGILARIMLA...
Yüreğine sağlık, kutlarım duyarlı yüreğini...