(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölemiyorum ki ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölemiyorum ki ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sorgulama kendi yaptığınız veya size yapılan bir davranışın doğru olup olmadıgını tespit için yapılır genelde.Bır eylemin doğru veya yanlış olduğunun hislerle analizidir özetle.Hangi eylemlerin doğru, hangilerinin yanlış oldugunu bildiğinizden oldukça emin olabilirsiniz ama yüzde yüz asla emin olamazsınız.İnce düşünürseniz bir seyin doğruluğunu veya yanlışlığını nasil bildiginizi çözemessiniz ya da bulduğunuz sonuclar azdır.Demek istediğim emin oldugunuzu düşündüğünüz sizi sorgulamaya sevk eden konularda o kadar emin olmayınız.Ve asla ölümün sahte sonunu aklınızın ucuna bile getirmeyiniz."
Bu değerli yorum için ne kadar teşekkür etsem azdır, sorgulamaların sonuçlarını farkındalıklar için kullanmak ve doğruya yaklaşmak gerekiyor, çünkü hatalarla devam eden hayatlar gece gibi kararmaya devam ediyor taa ki güneş doğana kadar... Fakat güneşin doğuşunun farkında olabilmek için de sorgulamalar gerekiyor insana, hesaplaşmalar yerine ve olumlu bakabilmek adına hayata... Her ne kadar olumlu baksak bile hayata yinede içerisinde bizleri etkileyen derin boşluklar ve anlamsız sorularla yüzleşmek zorunda kalıyoruz. Yapılması gereken ölümün sahte sonunu aklımıza getirsek bile hayat güzel, o halde yaşamaya devam demek ve yeniden başlamak gerekiyor hayata, kaldığımız noktada olamasak bile... Bunun için yazacak çok şey var elbet ama düşünceleri anlatabilmek güzel... tekrar teşekkür ediyorum yorumunuz için... Selam ve saygılarımla...
İsteyince ölünmüyor
Ölünmüyor can….
Ölürüm diyenlerde yaşıyor bak
İsteyince ölünmüyor
Aşık oldum demekle
Aşık olunmuyor
Ölünmüyor can
İsteyince ölünmüyor
Masumum demekle
Cezadan kurtullunmuyor
Günahlar mahşeri bekliyor
Ölürüm denilince ölünmüyor
Su akıp yatağını buluyor
Herkes kaderini yaşıyor
Ölürüz diye üzülme
İsteyince ölünmüyor
Biliyorsun faniyiz
Gideceğiz elbet
İstesen de kalınmıyor
Ölünmüyor can
İsteyince ölünmüyor
Bir sonbahar daha geldi
Sararan umutlarım bir bir döküldü
Bu baharda hazanım
Ölünmüyor can
İsteyince ölünmüyor
Ne pembe düşlere inanırım artık
Ne tutkulu aşklara
Ne yasak hayallere
Ölünmüyor can
İsteyince ölünmüyor
Gitme ölürüm dense de
Sensiz yaşayamam dense de
Sensizlik ölümümdür dense de
Ölünmüyor can
İsteyince ölünmüyor
BEYHAN DOĞAN