(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahraman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahraman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kahraman asker İzmir’e gitti yarın teslim oluyor O’na bir haller olmuş artık Usta Asker’im diye havalara giriyor kepi O’na çok yakışıyor...
..ne mutlu o askere, usta askerliğini yapmaya gidiyormuş demek. hayırlısıyla döner inşallah. Seninde ellerine yüreğine sağlık Esma, şiirin çok güzel, güzel dizeler.
E madem İzmir'e gitmiş aslan parçamız o zaman İzmir Marşıyla yollayalım.
izmir’in dağlarında çiçekler açar. altın güneş ordu sırmalar saçar. bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar. yaşa mustafa kemal paşa,yaşa; adın yazılacak mücevher taşa.
izmir dağlarına bomba koydular türk’ün sancağını öne koydular. şanlı zaferlerle düşmanı boğdular. kader böyle imiş ey garip ana kanım feda olsun güzel vatana.
izmir’in dağlarında oturdum kaldım şehit olanları deftere yazdım. öksüz yavruları bağrıma bastım. kader böyle imiş ey garip ana kanım feda olsun güzel vatana
türk oğluyum ben ölmek isterim. toprak diken olsa yatağım yerim. allahından utansın dönenler geri yaşa mustafa kemal paşa,yaşa adın yazılacak mücevher taşa
Hanımefendi, Mert' e yeni görev yerinde başarılar diliyorum. ... Asker ettiler beni kıdemli çavuş Gurbet çöllerinde oldum bir baykuş Anadan babadan yardan bir haber yokmuş Uçun kuşlar uçun İzmir’e doğru
Güverteye çıktım uzandım yattım Komutan gelince selama kalktım Anayı babayı yarı sılaya attım Uçun kuşlar uçun İzmir’e doğru
Uçun kuşlar uçun İzmir’e doğru Anadan babadan yardan bir haber yok mu ...
Çocukluğumda marş gibi gelirdi bana. Ordunun İzmir' e girişini temsil ederdi sanki. İlk okulu bitirme sınavlarında komisyon bir şarkı söyle demişti ve utanmıştım. Köşedeki kitaplığın arkasına geç orda söyle demişlerdi ve bunu söyleyerek müzikten geçmiştim.
İnşallah İzmir' den İstanbul'a dönüşüne de uygun bir şarkı bulurum. Mert'e başarılar siz gururlu asker anasına hasretliğe karşı metanet diliyor saygılar sunuyorum.
vega4 tarafından 4/7/2012 9:16:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yakışıyor benim canıma.. Ucu sakındıraklı şapka Yakışıyor benim kahramanıma.. Kamuflaşlı parka... İyi geliyorsun acıyan yanıma.. Güle güle git,güle güle gel... Seni bekliyor( annen unutma ...) Sen benim dermanımsın. Sen sıcak ekmek kokusumsun. Baba evi gibi uykumsun.. Seni bekliyor annen unutma ...
Bu şiire sayfalar dolusu şiir yazılır aslında ama kısa öz olarak''Ne mutlu kahraman asker Annesi olana''Allah tüm kahraman Türk askerlerini korusun.Benden Asker Annesine saygı,sevgi,selam olsun.
İzmir’e gitti
yarın teslim oluyor
O’na bir haller olmuş
artık Usta Asker’im diye
havalara giriyor
kepi O’na çok yakışıyor...
..ne mutlu o askere, usta askerliğini yapmaya gidiyormuş demek. hayırlısıyla döner inşallah. Seninde ellerine yüreğine sağlık Esma, şiirin çok güzel, güzel dizeler.