Açtı açtı bir bir çiçekler Mimozalar , menekşeler Gönüllerdeki sevinç gibi. Esti bahar rüzgarları Gizemli bir ses gibi. Gördüm renklerim güzelliğini Duydum renklerin dilini... Oluyordu masmavi bir sabah Çiçeklerde parlıyordu çiğ taneleri Aynı sevinç gözyaşlarım gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SABAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SABAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açtı açtı bir bir çiçekler Mimozalar , menekşeler Gönüllerdeki sevinç gibi. Esti bahar rüzgarları Gizemli bir ses gibi. Gördüm renklerim güzelliğini Duydum renklerin dilini... Oluyordu masmavi bir sabah Çiçeklerde parlıyordu çiğ taneleri Aynı sevinç gözyaşlarım gibi...
Bahar şairlerin şiirlerinide renklendiriyor, güzel dizelerdi şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
şiirinizdeki bahar esintileri tüm insanlığın gönlüne de esse,eminim dünya bugünki gibi olmayacak.her gönüle ilham kaynağı olması dileklerimle....saygılar.
“Çiçeklerle parlıyordu çiğ taneleri Aynı sevinç gözyaşlarım gibi…”
Açtım pencereyi ben de, Baktım sizin“Bir Sabah” karşım da ? Tanıdı beni görünce İlk sen görmüşsün benden önce ! Çalım satıyordu ha bire, Göçmeye namzet kış mevsimine Renkler cümbüşüydü dünya ! Alt tarafı her ton yeşildi yine Üst tarafı mavi diller de Sevinçler hazırlamaktaydı yüzlere Çıldırası heyecanlarla Işıklar hazırlıyordu gözlere İçi “Sevinç Gözyaşları” olanlar Öyle bir pencere ki, Karşısında sihirli manzaralar Doğanın kucağında gülücüklü anlar Bir tarafta gelincikler, papatyalar Ve diğer taraf da ise, Bütün haşmetiyle yeni doğmuş bir İlkbahar !!!...
Kutlarım !!!.... Saygı, sevgi ve selamlar !!!...
Onatça tarafından 4/6/2012 3:19:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esti bahar rüzgarları Gizemli bir ses gibi. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE BİR O KADAR ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEMİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Umarım hiç bir kara bulut gölgelemez o çiçekleri ve sevindirdiklerini. Benimkinin tersine tamam umut dolu bir şiir olmuş. Canlanan doğanın tadını çıkarmanız dileğiyle. Sevgilerimle.
teşekkürler :)