ben ağlayamam gündüzleri sadece geceye sığınabilirim geceye sığınır gözyaşlarım kimseler duymadan kimseler görmeden geceye sığınır ağlarım mutluluk olurlar bazen damla damla gözyaşlarım bazen umuttur bir damlası sevgi olur, aşk olur hüzün de vardır bazen ama üzüntü yoktur acı ve keder yoktur umutsuzluk yok içerisinde hep umut ederek ağlarım ağlarım bazen yokluğuna acemi bir sevdalı gibi sığınırım gecelere geceye sığınır gözyaşlarım mutluluk olur sevgi olur, aşk olur yüreğimin gündüzlerinde güneşin olur gözlerim yağmur olur ağlarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgi olur, aşk olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgi olur, aşk olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin herseye umutla bakan guzel yüreğinizin hiç üzüntülere denk gelmemesini dilerim canı gönülden çünkü tum siirlerinizde hissettiğim umut ve iyimser düşünce yapısı ancak bazı seylerin farkındalığıyla ve yaşamına bunları dahil edebilecek güce sahip olma ile mümkündür.Siz derin deniz olarak bunu başarmışsınız.
Samimi bulmam ve icinde cok sevdiğim güneşin adının gecmesi sebebi ile ben sevdim şiirinizi.
Size derin sular yorumunda bulunmak istemedim çünkü bana deniz dışındaki sular ürkütücü ve sinir bozucu gelir.Deniz ise sakin durmayı da dalgalanmayı da, içinde güzel olan bütün canlıları da barındıracak büyüklükte olmayı da iyi bilir.Bilinçli bunu yazmam ve sizin de buna dikkat etmeniz doğru düşündüğümün kanıtıdır sizle ilgili.
.... geceye sığınır gözyaşlarım mutluluk olur sevgi olur, aşk olur yüreğimin gündüzlerinde güneşin olur gözlerim yağmur olur ağlarım umutla...
teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için... Hayata hep umutla bakan ve öylede kalmak için çabalayan birisi olarak zaman zaman da olsa hüzünlenmek ve üzülmeler yaşamak çok doğal diye düşünüyorum...Derin deniz yorumunuzu çok beğendim, derin sular biraz eksik kalıyor sanırım, bunu fark etmiş oldum böylece...Teşekkürler ve saygılar...
ben ağlayamam gündüzleri sadece geceye sığınabilirim geceye sığınır gözyaşlarım kimseler duymadan kimseler görmeden geceye sığınır ağlarım mutluluk olurlar bazen damla damla gözyaşlarım bazen umuttur bir damlası sevgi olur, aşk olur hüzün de vardır bazen ama üzüntü yoktur acı ve keder yoktur umutsuzluk yok içerisinde hep umut ederek ağlarım ağlarım bazen yokluğuna acemi bir sevdalı gibi sığınırım gecelere geceye sığınır gözyaşlarım mutluluk olur sevgi olur, aşk olur yüreğimin gündüzlerinde güneşin olur gözlerim yağmur olur ağlarım.
Samimi bulmam ve icinde cok sevdiğim güneşin adının gecmesi sebebi ile ben sevdim şiirinizi.
Kutlarım degerli kalemi
Saygılarımla
GC7