ZÜLCELÂLİ VEL İKRAM şeref ve ikramı bol Fazlı Keremiyledir ikramı canlılara, Azametine ram ol, Rabbinin aşkıyla dol Cemaliyle müşerref Cennette şanlılara.
MUKSİT adalet sunan, hükmünde isabetli İşler yerli yerinde emre muti uyumlu, Doğru olan kulları olmaz ki musibetli Hüsnü zan sahibi ol vahiylerden duyumlu.
CAMİ toplayan demek, bir araya getiren Dilediğini her an belli yerde derleyen, Var mı başka bir ilah ol deyince bitiren Vaadinden dönmeyen, mahşer günü birleyen.
GANİY çok zengin demek, her şey onun elinde Kâinatın sahibi kimseye muhtaç değil, Tenzih et noksanlıktan Sübhan olsun dilinde İnfak eyle, şükrünle veren önünde eğil.
MUĞNİ zengin edici dilediği kulları Takdire boyun eğip haline şükretmeli, Kollayıp gözetici hem yetim hem dulları Hayırlı el olmalı, Rabbini zikretmeli.
1.04.2012 H.İbrahim SAKARYA (hisbey)
Fazl: Cömertlik, inayet İnfak: Elinde olandan muhtaçlara vermek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMAÜ'L-HÜSNA (15) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMAÜ'L-HÜSNA (15) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUĞNİ zengin edici dilediği kulları Takdire boyun eğip haline şükretmeli, Kollayıp gözetici hem yetim hem dulları Hayırlı el olmalı, Rabbini zikretmeli.
Güzel çalışmanızı beğendim teprikler..Allah razı olsun.saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 4/4/2012 9:24:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Takdire boyun eğip haline şükretmeli,
Kollayıp gözetici hem yetim hem dulları
Hayırlı el olmalı, Rabbini zikretmeli.
Güzel çalışmanızı beğendim teprikler..Allah razı olsun.saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 4/4/2012 9:24:26 AM zamanında düzenlenmiştir.