(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN KOKU'SU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN KOKU'SU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir yorum : içten,öz,yalın ,duru bir dil.Sıcak sımsıcak..Üstelik şiir tadında.Sizi Samsun'umuza götürdü koku,beni de çocukluğumun o kekik..lhlamur, iğde kokan bahar bahçelerine.. Size selam ,sevgi ve saygılar.Sağlıcakla esen kalınız.
Niğde denilince ilk aklıma gelen o harika iğde kokusu. Kesinlikle haklısınız eşsiz bir koku. Bu bahara iğdeler açtığı zamanNiğde'ye girmeliyim...Teşekkürler yüreğim bahar tadını yakaladı sizinle...
Ben Erzurum doğumluyum.Çocukluk yıllarım Çorum da geçti benim. "Aşçı bağları'na" giden 0 daracık toprak yolun heriki yakasında , yabani güller vardıı .Kimisi açmış ..kimisi gonca- kan kırmızısı ,bazısı da uçuk pembe... Uzaklardan , esintiyle gelen " Niğde kokusuna " ben de bayılırdım. Sayenizde o yoksul ama mutlu çocukluğuma götürdünüz siz de beni.Ben de size müteşekkirim efendim.Sevgiyle sağlıcakla kalınız ,saygılar.
Annenin o ter kokan yavrusunun kokusu ona mis gelir.Kokuların en güzelidir ona göre,baharla birlikte açılırız biz de tanırız onu bütünleşen yüreğimizle. Tebrik ederim saygılarımla.
Sevgili ve de değerli öğretmenim. Ben bir şiirim de ,İstanbul için : " Sende lavanta kokar kadınlar Anadolum da mis gibi ter..." demiştim ,onu anımsattın şimdi bana. Ter aslında emek kokar...burcu burcu... Güzel yorumun için teşekkürler.
Beğeniniz ve de ilgileriniz için çok sağolun..Kokusu olmayan ne var ki... Hele de bunca yalanın ..dolanın...Bu duygusu da çok azaldı gümüzde insa nımızın...sevg saygılar üstadım.
.......Kokusu geliyor
...................Uzaklardan
kokusu
........kokusunana karışmış
.......................Sevgili’min
Misk-i amber dedikleri bu olmalı
Belki de
........Aşkın kokusu bu
Tebrikler dost...bütün çiçekler aşk kokar aslında ....bundandır güzellikleri...aşk gibi...saygılar...