NAT-I ŞERİFKapımı kapatıp geldim,şefaat ya resulallah! Yollarda dağ dağ yükseldim,şefaat ya resulallah! Eridi Kabe yolları,tükendi hasret yılları, Açtı Medine gülleri;şefaat ya resulallah! Uzaktadır evlat-torun, yürektedir bütün sorun Kaynağı sensin her nurun,şefaat ya resulallah! Geldik boş döndürme bizi,yandık tez söndürme bizi, Her çöle indirme bizi,şefaat ya resulallah! Allah katında Habibsin,gönül derdine tabipsin Sahipsin ve münasipsin,şefaat ya resulallah! Su aka aka durulur,yol da,yolcu da yorulur; Ümmet’in senden sorulur,şefaat ya resulallah! Bir farzı ederken eda, can yoluna olsun feda Bu dünyada,o dünyada;şefaat ya resulallah! Sensin güneşim ve ayım,seninle artar her payım Gece-gündüz kapındayım;şefaat ya resulallah! Aysen AKDEMİR |
Kuran ayetleri istediğiniz başka meallarden de bakarsanız daha emin olursunuz :)) “Öyle bir günden çekinin ki, o gün kimse kimsenin yerine ceza çekmez, kimseden şefaat kabul edilmez, kimseden fidye alınmaz ve kimseye yardım edilmez.” (Bakara 2/48) ********************* “Allah ile kendi aralarına koydukları öyle şeye kul olurlar ki,onlara ne bir zararı olur ne de fayda sağlar. “Bunlar Allah katında şefaatçilerimizdir” derler. De ki: “Göklerde ve yerde, Allah’ın bilmediği bir şeyi mi ona bildiriyorsunuz? ” Allah, onların koştukları şirkten uzak ve yücedir.” (Yunus 10/18) ************* “Rablerinin huzurunda toplanacakları günden korkanları Kur’ân ile uyar; onların Allah’tan başka ne bir dostları ne de şefaatçileri olur. Belki kendilerini korurlar.” (En’am 6/51) ******************** “De ki: Şefaat yetkisi, tümüyle Allah’a aittir.” (Zümer 39/44) *********** “(Ya muhammaed De ki: Ben kendime bile ne fayda ne zarar verebilecek güçte değilim; Allah vermiş başka.” (A’raf 7/188) (Bu AYETLER BU KURAN) , DİRİ olanları uyarmak ve kâfirlere de azab sözünün hak olması içindir Yasin- 70 “Ancak sana kulluk eder, ancak senden YARDIM dileriz. ” (Fatiha: 5) .
selam ve hürmetler