Şimdi seninle petrol kokulu kentte Batman’da Gulistan Caddesi’nde Yağmur altında El ele Göz gözeyiz
Uçuyoruz mutluluktan Ne çok insan Ne sağanak yağış İlgilendiriyor ikimizi Bizi engelleyen bir şey yok Hayata dair...
b.
Şimdi seninle karpuz gövdeli Sur yapılı memlekette Diyarbakır’da Dağ Kapı’da Aşk için kucak kucağa Dudak dudağayız
Ne sayısız yabancı Ne onca araba Çekmiyor dikkatimizi Sarılmışız hayallerimize sımsıkı...
c.
Ve şimdi seninle tarihe yolculuk şehirde Mardinde Kale Mahallesi’nde Rido Et Lokantası’nda Tüm masalarda Kalpten kalbe geçen Adana kebabı Huzur babıyız
Ne din Ne dil Ne milliyet umrumuzda var birlikte yaşamak omzumuzda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Batman Diyarbakır Mardin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Batman Diyarbakır Mardin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanki gülistan caddesinde pembe taşlar üzerinde dolaştım, sonra dağ kapı da bir ciğerci dükkanına kaçtım, mardinde kaleden aştım.. geçmişe doğru süzülüp uzaklaştım...
değerli satırlarınız beni biraz dolaştırdı teşekkür ederim..
'' Aşk mezhebi dindir bana '' diyen Koca Yunus'a ve '' Biz aşk kâfiriyiz , müselman başka '' feryadıyla arzı sallayan Hüdavendigârımız Mevlana'ya selamlar olsun vesilenizle efendim !..
Bu eşsiz idrâkin şablonuna birebir uyduğuna inandığım nezih şiirinizi en kalbi saygımla selamlıyor , tebrikler ediyorum ...
Tebrikler... :)