Ey kalbimin sahibi başımın /tacı’ Ey gönlümün sultanı canımın /içi, Ey sevdasına ev sahipliği yaptığım, Sevgim sanadır ömrüm fedadır, Canımın içi biricik gözbebeğim.
Sevdasıyla yaşadığım nefes aldığım! Sevdanla yaşar sevdanla ölürüm, Ben varlığını kendime nimet bilirim, Aş bilirim abı hayat bilirim öyle içerim, Canımın içi ben seni ölümüne severim.
C/anımın içi biricik sevdam meleğim, A/şkına sevdana aşık olup sevdiğim, N/ehirler gibi akıp damarıma girdin, I/ssız geçen hayatıma sen can verdin, M/utlulukları sevdaları bana tattırdın, I/sıtın sevdanla titreyen bu yüreğimi, N/eden melek olduğunu söylemedin,
İ/çi gülüyor gözlerim senin sayende, Ç/içekler açtı her geçen mevsimimde, İ/ste yeter ki sen ölürüm senin yolunda.
Sana değmesin hiç bir zaman nazar, Görmez olsun her dem kem gözler, İkimiz için hep aydınlık olacak geceler, Dudaklarımdan çıkacak hep güzel sözler, Canımın içi seni sevecek hep bu gözler.
Saçına endamına güzel gözlerine kurbanım, Sevdası kutsal olan benim güzel kadınım! Sözleriyle mutluluk saçan kalbine hayranım, Sana kötü gözlerle bakana ben düşmanım, Seni canımdan çok seviyorum canımın içi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___CANIMIN İÇİ____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___CANIMIN İÇİ____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saçına endamına güzel gözlerine kurbanım, Sevdası kutsal olan benim güzel kadınım! Sözleriyle mutluluk saçan kalbine hayranım, Sana kötü gözlerle bakana ben düşmanım, Seni canımdan çok seviyorum canımın içi..
Çok sağol sami hocam daha önceki yorumlar için de teşekkürler rahatsızlığımdan dolayı yorumlara uzak kalıyorum bu yüzden dolayıda özürlerimi kabul edin..yorum dileklerin içinde ayrıca teşekkürler..
Çok sağol cemal hocam daha önceki yorumlar için de teşekkürler rahatsızlığımdan dolayı yorumlara uzak kalıyorum bu yüzden dolayıda özürlerimi kabul edin..yorum dileklerin içinde ayrıca teşekkürler..
Çok sağolun üstadım daha önceki yorumlar için de teşekkürler rahatsızlığımdan dolayı yorumlara uzak kalıyorum bu yüzden dolayıda özürlerimi kabul edin..yorum dileklerin içinde ayrıca teşekkürler..
Sevgi dolu içten yürekten..
Alkışlar İzmir'den..