ve insan en çok karanlıkta bulur yalnızlığını en çok gece ağlar bu yüzden ıslak gözleri, üşüyen elleri ve yanan kalbiyle kimsenin adı geçmez bu hikayede.
ayağa kalkıp gidesin gelir ay bile yol vermez, ışığını kurban etmiştir sana kurban etmek aslında iyiye işarettir iyinin ne olduğunu unuttuğumuz yerde.
bir tek denize tutunur insan mavi koynunda küçülen gözleriyle uyumayı unutmayı hak eden bir kalbim var benim beni deniz tutar anne, n’olur telaşlanma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- deniz tutması- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- deniz tutması- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorsun değil mi anne ? O yüzden "n’olur telaşlanma!"
Ben mavillikleri hep sevdim bilirsin anne. Karanlıkta da bulsam yalnızlığımı... Elime oyuncak bir yıldız aldım, küçük gözlerim ve en küçük ayaklarımla koştum...
en çok gece duymak istersin sesimi bilirim, kollarıma teslim edip kendini rahatlamak doyasıya…
hayallerimiz var bizim bir gün yuvarlak bir masa etrafında gerçekleştireceğimiz illa ki…
. .
her karanlık kötü değildir yolu iyiye çıkanları da vardır her zaman güneş aydınlatmaz ruhumuzu bazıları kendinden vazgeçer senin için…
koşulsuz yüreğini açanlar vardır sana ve farkında olmadan iyinin ne olduğunu hatırlatan illa ki…
. . . .
“bir tek denize tutunur insan mavi koynunda küçülen gözleriyle uyumayı unutmayı hak eden bir kalbim var benim beni deniz tutar anne, n”olur telaşlanma!”
aslında burada suspus kalakaldım ama yine de diyeceğim o ki :
kurban etmek aslında iyiye işarettir iyinin ne olduğunu unuttuğumuz yerde. ... Buçok güzel.
Tanrıya,sevgiye,dosta,memelekete. Nerdeyse her şeye kurban oluyoruz. Ki iyinin ne olduğunu unuttuğumuz yerde kurban olmak birde, hakikaten güzeldi. Tebrik ve selamlar.
Sevgili BAnu... Şiir gerçekten harika ama bir fotoğraf aşığı ve profesyonelliğe gitmek üzere yola çıkmış biri olarak fotoğrafın büyüsüne kapılmış durumdayım... Çok çok güzel... Editör köşeni ve oradaki paylaşımlarına eşlik eden fotoğrafları da merakla ve beğeniyle takip ediyorum...