(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil Üzmeyen İsim Ol Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dil Üzmeyen İsim Ol Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle türkü ve şarkıya çok yakın bir şiir bu şiirde affına sığınarak kişisel görüşlerimi yazmak istiyorum.
Ne albümdeki resim ol, Ne kalbimdeki cisim ol. Aşktı sevmenin gayesi, Yaşat üzmeyen isim ol.
Sonlarda kalan sen hani ne derler sen bile demeyeceksin sevdiğine şayet böyle olursa iki gizli özne olur biri sen biri sen/sin anlamında şimdilik ara veriyorum bu şiire tekrar gelerek yorumu devam ettireceğim.
Yorumu istediğimiz gibi yazmak saygısızsa evet ben saygısız biriyim ben şiirdeki görüşümü yazdım yazan arkadaşımız cevap vermiyorda bu kadar uzunca bizi hem saygısız hem kör etmenize nir anlam vermedim açıkçası numaralı gözlük kullanıyorum beyfendi nasıl yazacağımı sizemi soracaktım veya ooo çok güzel eline yüreğine sağlık mı diyecektim lütfen özgürce yorumlar yazabilmeliyim yorum farklı olabilir ben de yanlış düşünebilirim asıl olan şiirden soğumamaktır.
Toprağımsın rumuzlu şairim, Aslolan her zaman şairin düşüncesidir diye düşünürüm. Bir şaire şöyle şöyle olsaydı daha iyi olurdu kabilinden telkinde bulunmak bence şairin emeğine saygısızlıktır. Yanılıyorsam bağışlayınız. Zaten sizin belirttiğiniz gibi yazmş olsa şiirin insicamı bozulur. Durak kaybolur gider. Zaten seçici kurul da 366 şiir arasından seçkiye layık gördüğüne göre şiir yorumdan ziyade tebrikleri fazlasıyla hak ediyor. Saygılarımla,
Şiir vardır metni iz bırakmaz hafızalarda. Okursunuz geçersiniz. Şiir vardır bestelerden taşar. Şiir vardır adı ile yaşar hep ve adeta Ferhat'ın külüngü ile kazınır gönüllere. Bu şiiriniz bestelerden taşmaya ve gönüllerde yaşamaya namzet bir çalışma olmuş. Adeta Ferhat'ın Külüngü ile kazınmış dizelere. Seçici kurulu tebrik ediyorum. Tebriklerin en büyüğünü de yazan ve yazdıran gönüllere arz ediyorum. Selam ve dua ile, Allah'a Emanetsiniz.
Celil ÇINKIR Delibal
Delibal tarafından 3/29/2012 10:01:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Söz vardır sayfalarca yazılır da bir şey anlatmaz, söz vardır bir söylenir de çok şey anlatır. Şiirin başlığı bile unutulmaması için yeterdi. Bu kadar sade bir anlatımla bu kadar çok şey anlattığınız için teşekkürler. Hak ettiği yeri buldu. Elinize sağlık.
Daha ismi ile iddialı bir çalışma. Dil üzmeyen isim ne olabilir diye düşündüm. Şiirin de içeriğine bakıldığı zaman sevilenin aşk olmasını istemiş yürek iziniz. Zira aşkın kaynağı ilahidir ve süreklidir. Resimler ve cisimler zaman içerisinde şekil değiştirirler ama AŞK hep aynıdır. Aşka dair yazdıklarınız enfesti. Gönül dolusu tebrikler efendim. Selam ve dua ile, Allaha emanetsiniz.
şairi kutlarım yürekten.