Yeryüzünden yere inerken Allah’ım özene bezene yaratırken Yüreğime nur gözlerime ışık geldi Bu güzellikleri alnıma yazan Allahıma binlerce şükürler olsun Yüreği merhametle dolu Saçları güneş ışıltısıyla boyalı Meleği sevmek boyun borcum
Yağan yağmur gibi bereketli İsmi olan melek gibi asaletli Mukaddes ve merhametli Dudaklarından bal damlayan Gözleri neşe sevinçler saçan Bu güzeli melek diye yaratan Ve bu güzelli kaderime yazan Allahıma binlerce şükürler olsun. Bir meleğe sevdalıyım
Yüreğim kalbim sevdasıyla çoşuyor Küçücük yüreğim sevinç ile çarpıyor Damarlarıma sevdalar dolaşıyor Dudaklarımda her söz onu söylüyor Bütün yollarım bir meleğe çıkıyor Yaradan bana onu çok sev diyor Allahıma binlerce şükürler olsun. Bir meleğe sevdalıyım…
Not:Yapılan yorumlara ve yazılan şiirlere cevap yazamadıgım için affınıza sığınıyorum Rahatsılığımdan dolayı fazla zaman bulamıyorum Pc için anlayış içinde kaşlıyacağınıza inanıyorum. ve tekrar özür diliyorum değerli Dostlarım..en kısa zamanda aranızda olama dileklerimle saygılar diliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir meleğe sevdalıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir meleğe sevdalıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ HER ZAMAN Kİ GİBİ SEVDA KOKUYOR, SEVDAYA BAĞLILIK KOKUYOR. HELE KİŞİ BİR DE HASTA OLUNCA O SEVDA DAHA DA BİR BAŞKA KOKUYOR KİŞİNİN GÖZÜNDE YAPILAN HİZMETLER KARŞILIĞINDA. GEÇMİŞ OLSUN ÜSTADIM. ALLAH SAĞLIK VE SIHHAT VER TEZ ZAMANDA. MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN TAA Kİ MEZARA KADAR. SAYGILARIMLA...
Geçmiş olsun dileklerimle, selamlar