(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zalim Şevki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zalim Şevki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uğur böcekleri gibi olsalar keşke. Karıncaların anılrını epey süre bedeninizde taşıyorsunuz. Uğur böceği ise terlikli ya da terliksiz, uçup gidiyor. Sevgilerimle (Şevki de saygılarını iletiyor).
Resimleri ben seçtim tabi. Başarılı resim seçince, o kadar başarılı olmayan şiirlerin önüne geçiyorlar haliyle. Herhalde kimse ateş karıncalarının yokluğunu aramamıştır.
Algıda seçicilik:)Resimleri şiirlerinize eklerken siz de seçmediniz mi:) Bu arada kırmızı ateş karıncalarıyla ilgili kısa bir kaç yazı okuduktan sonra buralarda olmamasını hiç kıskanmadım desem:)
Belki alta ateş karıncalarıyla kısa süreli temasta kalan adamın resmini koymalıydım ama bir süredir resimler şiirlerden daha fazla ilgi çekiyor; bu yüzden vazgeçtim. Şevki hem zalimdir, hem ateşli. Saygılarımla.
ablamda bir sineğe hümeyra adını koymuştu
uzun uzun şiirler yazacakmısınız bir gün
ya_ley_za tarafından 5/30/2012 11:19:49 PM zamanında düzenlenmiştir.