(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yani böyle-böyle ben size giriyorum siz size İkiden bir düşer gibi Kalıyoruz biz Pis Pis ... Elinde etten kılcı ile Tabi kılıcı masaya vuruş sesiyle;:) Daha fazla alıntı yapamayacağım.
Düşünerek bi yandan gülümseyerek okudum. Harika tek kelimeyle
…….gibi bir şeyler lazım yaşamaya Yoksa bir kül tablasında Ama bir kadeh rakıyla Geçmiyor hayat Ama geçmiyor hayat yaşamakla ….
Başka bir şey lazım şu hayatı coşturmaya Şey Mesela bütün tahtları yıkmak gibi bir şey Bütün lordları Ama bütün küçük prensleri ...... gibi bir şey Varmak için bize uzak kalmış dünyamıza tebrikler..
sırattan ince plastik geçitleriniz var sizin binlerce kuş ölüsü düşleriniz tanklar dolu korkularınız öldürdükçe sağ kalmalarınız daha neleriniz var sizin içime doğru giden yolumun üstünde ağırsınız yavaşsınız bitmeleriniz bile bir başlangıç …
"evet deliyim hem de zır şiir belki şiirle geçecek hayat yaşamakla"
keşke her deli senin gibi olsa... harikaydı şiirin