Ağaçlar uğulduyor hafif hafif, sanki sevgimizi tartışır gibi. Serin serin esen bir rüzgar var, sessizce dokunuyor gözlerime, aslında bir ben yalnızım bir de göl, ben suskun, göl durgun, o durgun göle bakarken, dalıyorum suskun ben. sevdiğim aklıma geliyor, yani sen..!
bir kuş sesiyle irkiliyorum, usulca dönüyorum kuşun olduğu yöne, ürkütmeden seyrediyorum, sessizce ama az sonra uçup gidiyor kuş. Arkasından bakıyorum kaybolana dek, baka kalıyorum sessizce, sonra tekrar yalnızım, gölle beraber. Yalnız aklımda sen, yüreğimde, gözlerimde, hayallerimde, hep sen..!
rüzgar alıp götürüyor sanki, sana olan umutlarımı, hayallerimi, üşür gibi oluyorum, titretiyor birde senden uzak yüreğimde, gözlerimde, dalıp gidiyor, batıp gidiyor, yürek sıcaklığında hayallerim, gölden daha derin hislerim, rüzgardan daha serin şimdi yüreğim, yoksun..! belkide olmayacaksın, hiç sen..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hiç sen..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiç sen..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zor duyguları güzel ifade etmiş eseriniz.
Kutlarım değerli kalemi
Saygılarımla
GC7